Carcom Oy  Elekma

S60 pre-facelift peilien maavalot

• 9 Vastauksia
  • 5716 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Markus

• De Luxe
  • *
S60 pre-facelift peilien maavalot
« : 12.02.2011, 16:14:23 »
Rupesin tuossa miettimään kun tuli loppusyksystä mentyä pimeällä parkkiksella autoon ja saattovaloja kokeeksi päälle laittaessa tuli mieleen, että nuo peilien alapuoliset maavalot olisi kiva lisätä.

Kysymys kuuluukin, että tuleeko johtosarjasta valmis piuha liittimineen peilin sisälle?
Tosin sanoen, onko valojen lisäämisessä muuta kuin ostaa niihin siniseltä tiskiltä valorunko ja polttimo ja laittaa paikoilleen?

Ja autohan on siis vm. 2004
V90 D4 -19
EX:
V70 D3 -12
S60 2.4 Black Sapphire -04

Poissa Rocky

• Grand Luxe
  • **
  • Tilausliikenne kuski linja-autolla / Seinäjoki
Vs: S60 pre-facelift peilien maavalot
« Vastaus #1 : 12.02.2011, 20:35:11 »
Tää kiinnostaa myös mua. S60 -01
Elämä Ilman Volvoa, niinpä ...Mieti Sitä

http://www.netikka.net/tapio.koistinen/

Poissa Markus

• De Luxe
  • *
« Vastaus #2 : 22.02.2011, 18:01:13 »
Joo, kysyinpä tätä asiaa tänään siniseltä tiskiltä.

Kaveri siellä väitti, että jos maavaloja ei ole tehtaalla asennettu, peileihin ei tule edes johtoa valoille.
Johtojen ja itse valojen lisäyksen jälkeen myös OBD:n kautta pitäisi käydä auton tietsikalle kertomassa, että siinä on maavalot. Eli :tickedoff:

V90 D4 -19
EX:
V70 D3 -12

Poissa Rocky

• Grand Luxe
  • **
  • Tilausliikenne kuski linja-autolla / Seinäjoki
« Vastaus #3 : 22.02.2011, 18:36:17 »
Eli ei hyvä homma
Elämä Ilman Volvoa, niinpä ...Mieti Sitä

http://www.netikka.net/tapio.koistinen/

Poissa Silverfang

• Grand Luxe
  • **
  • EX: S60 2.4i -02
« Vastaus #4 : 22.02.2011, 23:58:10 »
Joo, kysyinpä tätä asiaa tänään siniseltä tiskiltä.

Kaveri siellä väitti, että jos maavaloja ei ole tehtaalla asennettu, peileihin ei tule edes johtoa valoille.
Johtojen ja itse valojen lisäyksen jälkeen myös OBD:n kautta pitäisi käydä auton tietsikalle kertomassa, että siinä on maavalot. Eli :tickedoff:

Laitoitko homman jäihin vai yritätkö jotenkin saada ne väsättyä? Hiukan askartelua jos sinne johdot pitää vetää, se ohjelmointi kirpaisee vain kukkaroa. Se on mukavaa ja halpaa lystiä kun OBD-pistoke laitetaan kiinni  :D

Poissa Markus

• De Luxe
  • *
« Vastaus #5 : 23.02.2011, 19:38:44 »
Laitoitko homman jäihin vai yritätkö jotenkin saada ne väsättyä? Hiukan askartelua jos sinne johdot pitää vetää, se ohjelmointi kirpaisee vain kukkaroa. Se on mukavaa ja halpaa lystiä kun OBD-pistoke laitetaan kiinni  :D
En oikein osaa vielä sanoa.
Pitää jossain välissä ottaa se peilissä oleva maavalon peitelevy irti ja katsoa itse, tuleeko sinne piuhaa vai ei. Huomaa, miten kova luotto mulla on merkkiliikkeen sanaan :)

Jos sinne nyt jostain syystä se piuha sattuukin tulemaan, niin sitten jatkan projektin loppuun asti, muuten ehkä en.
V90 D4 -19
EX:
V70 D3 -12

Poissa Silverfang

• Grand Luxe
  • **
  • EX: S60 2.4i -02
« Vastaus #6 : 23.02.2011, 21:18:50 »
En oikein osaa vielä sanoa.
Pitää jossain välissä ottaa se peilissä oleva maavalon peitelevy irti ja katsoa itse, tuleeko sinne piuhaa vai ei. Huomaa, miten kova luotto mulla on merkkiliikkeen sanaan :)

Jos sinne nyt jostain syystä se piuha sattuukin tulemaan, niin sitten jatkan projektin loppuun asti, muuten ehkä en.

Varmaan riippuu millanen kaveri siellä tiskin takana on... Voi olla ettei kaikkia kiinnosta tuollaset tee se itse-touhut tai sitten hyvässä tapauksessa kaveri on itsekin askarrelut jotain ja ottaa mielellään selvää jollei heti osaa sanoa. Mä oon sinisellä saanut kummakinlaista pelvelua, siihen toiseen paikkaan en enää mene.

Mikäli polkaiset asian liikkeelle niin räpsi muutama kuva  8)

Poissa Pietilä

• Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #7 : 23.02.2011, 21:49:54 »
Tuskin peilille asti tulee, mutta tuleeko ovessa olevaan DDM ja PDM yksiköille?  Jos tulee nuille ovien DDM ja PDM yksiköille, niin siitähän saa helposti johdolla vejettyä peiliin sen johdon samasta reijästä, mistä menee nykynenki peilinjohto.

Itsellä ois tarkotus S40:stä mitata tuossa kun kelit lauhtuu, että tuleeko siinä ovelle nuo jännitteet. Itselläkään siis ei peilille asti johot tule, ainoastaan johot tulee niille, mitä ominaisuuksia peilissä on. Mutta jos tulee siihen yksikölle asti, niin siitähän sen helposti vetää.

Poissa tire

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #8 : 13.05.2013, 12:21:56 »
uppia, onko tähän tullu kellään mitään lisätietota??

Poissa Markus

• De Luxe
  • *
« Vastaus #9 : 14.05.2013, 15:39:59 »
uppia, onko tähän tullu kellään mitään lisätietota??
Ei ole ainakaan allekirjoittaneella.

Pääsi tuo asia jo unohtumaan, ja tällä hetkellä jarru- ym. remontit vievät ihan riittävästi mielenkiintoa.
Voi olla, että kesällä, kunhan auto on muutenkin levällään, tutkin vielä peiliasiaa.
V90 D4 -19
EX:
V70 D3 -12

Proturbo  Autodiagnoosi