Paikalleen tullut vaihdelaatikko oli 140 sarjalaisesta, joten keppikin oli hieman pitkä.
Yhdistin 940 M90 ja 140 M40 kepit yhteen,niin lopputuloksesta tuli ihan ok. M90 keppiä piti myös lyhentää jonkin verran, että rystyset ei ota kiinni kojelautaan.
Vaihdelaatikkoon vaihtui myös ulostulolaippa pienempää 87 mm halkaisijalla olevaan. Turhan helppoahan se olisi ollutkin vaihtaa kun kone oli lattialla odottelemassa asennusta.

Laitetaampa tähän perään perinteinen TO DO listaus, jos tämä vaikka olisi ajokunnossa vielä tämän vuoden aikana.
Asennettavaa- virranjakaja
- tulpanjohdot
- polttoainepumppu
- laturi
- syyläri
- flekti
- jäähdytinnesteet
- kaasutin
- pakosarja
- pakoputkisto
- kytkimen työsylinteri
- konepelti