Tietenkin MB:n 7g kestää maailman tappiin asti autossa, jossa 500tkm on vasta sisäänajoa (toisissa vaan sisäänajovaiheessa vaihdetaan kuluvien osien lisäksi sitä sun tätä). Sehän on kiinni vaan siitä, minkä värisillä laseilla maailmaa katsoo
Ja ihan turha yrittää väittää Mersukuskille muuta tai sanoa KVG
Toivoisin kyllä, että arjalaiset olisivat löytäneet "automaattivaihteistojen Graalin maljan", mutta Nichts ( ja ei,en tarkoittanut ikuisella myöskään DSG ja multitronic vaihteistoja ). Kyllä niissä 7g lootissa on ollut ongelmia, siinä missä muissakin. Yleisemmin venttiilipöytä vaihtoon ja nykyisin taitaa mennä vaihtolaatikon puolelle. Likapartikkelit öljyn seassa näissäkin on se ongelma. Ahkera öljynvaihto säästäisi monelta harmilta.
Samoin ZF6hp19/21 ja sen sukuiset on tunnettuja samoista ongelmista. Öljyn ja suodattimien vaihto on huomattavasti halvempaa, kuin vaihteiston. Ongelmaa pahentaa, että vaikka ZF suosittaa vaihtamaan öljyt 80-120 tkm välein ajo/käyttöolosuhteista riippuen, on esim Audin virallinen kanta "Filled for Life" eli kestää koko vaihteiston eliniän. (joka jää usein valitettavan lyhyeksi ) Jenkkilässä taisi audi joutua pidentämään juuri ZF6HP19 laatikoiden takuun 100 mailiin, kun muuten tulee Jenkit ryhmäkanteineen silmille, kun laatikko ongelmia on tainnut tulla muutama liikaa
Toki sekä ZF, että MB on vääntömomentin kestossa paremmalla tolalla, kuin Aisin tuon volvossa olevan 6-vaihteisen kanssa, mutta esim Audin 3.0 tdi koneessa on menty riskirajoilla ja nähtävästi hieman ylikin.