Juu aloinpa vaihtamaan tuota suodatinta V70 2,0D 2008 koneeseen. Kaikki meni kuin elokuvissa. Vanha suodinpatruuna ulos ja uusi sisään. Virtoja päälle muutemia kertoja, tai niin kuin ohjekirja sanoo, että noin 60s virrat päällä ja pumppu on ilmannut järjestelmän. No ei ilmannut eikä auto käynnistynyt. No eiku soitto paikalliselle Volvo kauppiaalle. Sieltä löytyi tietoa, että tämä ilmaussysteemi ei koske näitä vajaa sylinterisiä säksättäjiä. Meni hankalammaksi. Järjestelmä piti ilmata alipainepumpulla imien. Ensin imin polttoaineen ennen korkeapainepumppua olevasta venttiilistä. Sitten piti vielä imeä pumpun jälkeen takaisinpaluuputkesta. Siinä oli onneksi pikaliittimet mihin pumpun sai. Onnistus varmaankin suoraankin siitä imemällä, mutta minun bilteman sähköisellä lutkuttajalla tehot loppu. Onneksi naapurin miehellä oli tehokkaampi pumppu, millä polttoaine saatiin paluuletkuun asti, pumpun läpi. Sen jälkeen auto suostui käynnisttymään. Että ei kannata tällä moottorilla ajella tankkia tyhjäksi. Käy hankalaksi jossain tien päällä tuo ilmaaminen. Oli tarpeeksi hankalaa jo pihassakin tämmösillä välimallin vehkeillä(mitä kaapista sattuu löytymään). Ohjekirjassakin on tässä kohti virhe, ainakin tämän koneen kohdalla.