no sieltähän selvisi hyvin minkälaisia turboja ja nokkia on käytetty.. ja moottori kestää vakionaki tuon mun tavotteen.. mutta tuosta ruiskuhommasta enemmän tahtoisin tietää, saako noita +200hv tehoja esim;
Moottori: Vakio vaparikone b230, 530 kannella kuin ylempänä mainitsin ja joku volvon omista ''virinokista''
Ahdin: Joku soppeli mikä vastaan tulee mutta ei liian pientä(tällä ei tässä vaiheessa väliä)
Oma ruiskun imusarja kaasuläppineen ym, iso kiinan cooleri jne...
Mutta siis periaatteessa suora kysymys; jos laitan vakio b230 koneeseen turbon niin toimiiko?? kaikki jäis vakiota paitsi isommat suuttimet.. vakio lambda jne.. mihin väliin ilmamassamittari tämmöisessä tapauksessa laitetaan? turbon imu vai painepuolelle johonki väliin vai onko mahollista mihinkään, tosiaan koskaan en oo näihin perehtyny... ja minkälaiset suuttimet?? onko esim jossaki autoissa vakiona koska tutulta autopurkaamolta vois löytyä tai sitten ostan uuet?? ja ruiskuissa ilmeisesti lambda ja ilmamassamittari säätää seoksen automaattisesti?? sori tyhmät kysymykset... otetaan näihin vastaus ja kysytään sitte lisää, saa toki ehottaa jotaki muutaki jos tämä ei tuu onnistuun tai ei kannata ja kohtuuhinnalla on parempi vaihtoehto tiedossa...
