Tervehdys
Aiheesta löytynee yksittäisiä ketjuja mutta tarvitsisin kokonaisvaltaisen ja nopean perehdyttämisen kyseisen murheenkryynin saloihin.
Kävin tänään potkimassa rengasta -92 vaiko liekkö ollu -93 965 3.0 tomaatista ja aika paljon jäi aukkoja ostopäätöksen harmiksi. Perustekniikkahan tuossa taitaa olla melkolailla sama kuin nykyisessä 745:ssa. Sama jäykkä persekkin näyttäisi olevan. Mutta ongelma on siinä ettei kone ole b230jotain eikä aski aw70/71.
Kone lähti käymään parinkympin pakkasessa oikein nätisti. Käy nätisti. Vikakoodeja sylki ensialkuun vaikka minkämoista. Lambda-valo palaa. Vikakoodit nollasin ja testilenkin jälkeen heitti viallista nesteenlämpötila-anturia. Ei vielä ehtinyt muita sytytellä. Lambda-valo paloi kyllä edelleen. Lämpimänä ei meinannut lähteä käyntiin ollenkaan. Hitonmoinen sahaus ja maanittelu. Liittyykö se suoraan siihen lämpötila-anturiin joka luulee että kone on kylmä vai onko takana jotain suurempaa mysteeriä?
Siinä pakkasessa ei lumihangessa kyennyt kovinkaan tarkkaan syyniin, mutta öljyä se on jostain vuotanut/vuotaa aika runsaasti. Altapäin katsottuna koko kone ja loota on tölässä. Pintakaasulla tuntui pientä nykimistä. Päältäpäin kone on ok-siisti. Kuinka isotöistä/kallista tuollaisen pannun laitto on verrattuna patarautaiseen vinokoneeseen. Ainakin pelkästään venttiilikoppa näyttää mycket pelottavammalta kuin se tupakkikartongin kokoinen vati singerin päällä.
Ohjaustehostimessa vikaa. Tyhjäkäynnillä ei näillä naruilla paljon pyöritellä.
Vaihdelaatikko vilkutteli aika tiukkaan kaikkia mahdollisia valoja kun se laitettiin kylmiltään pyörimään. Auto on seissyt melkoisen pitkään hangessa. Laatikko tuntui pienellä lenkillä pelaavan aika kivasti. Hemmetin pehmeä verrattuna nykyisen aw70 askiin. Valotkin asettuivat liikkeelle lähdettyä ja sen jälkeen ei ollut valoshowta. Onko merkki jostain suuremmasta vaiko kosteutta oikeassa paikassa? Laatikko antoi vikakoodiksi muistaakseni "Throttle position signal too high" mutta nollauksen ja testilenkin jälkeen ei sitäkään... pitäisi pidempi lenkki pystyä kruisailemaan ilmeisesti.
Ajokilometrit on n. 200tkm.. Siis siihen asti kunnes mittari on levinnyt

Eli tuttu juttu.. seitensatkun ajokilometrit ei oo lisääntyny varmaan viimeseen sataan tonniin

Ajettu sillä on. Jarrupolkimen kumi on puhki samalla tavalla kuin tuossa toisessakin. Pellit ovat kyllä yllättävän siistit paria klommoa lukuunottamatta. Keula on melkein puhdas, umpiotkin aivan kirkkaat eli hiekkatietä on nähty hyvin vähän.
Muuta pientä ja kivaahan tuon ikäisessä piisaa vähintään saman verran kuin samanikäisessä sianpäässä. Ilmastoinnin toiminnastakaan ei ole mitään tietoa. Kattoluukku on jäinen mysteeri. Vakionopeudensäädin kyllä pelas <3
Mutmut... hinta lienee lähempänä yhtä kuin kahtatonnia. Kannattaako siihen rahaan ostaa tuollaista mysteeriä vaiko odotella ja toivoa että pariin kolmeen tonniin löytyy joku helmi? tarkoituksenahan olisi saada toinen käyttöauto jotta tuon seitensatkun voisi laittaa seisoskelemaan ja pistää sen suhteellisen hyvään kuosiin ilman pelkoa siitä että jääp kevään kalareissut tekemäti jos megasquirtin jälkeen ei tulekkaan savua putkesta

Tosin taitaisi käydä niin että ensin menisi tuo 960 pukeille koska ennen huhti/toukokuun katsastusta pitäisi saada peli leimakuntoon ainakin öljyvuodon osalta.
huh mitä tajunnanvirtaa.... jos joku saa decryptattua niin olisin kiitollinen kokemuksen äänistä.
Eedit: Jäi sanomati että mjoottorin suhteen se oli kyllä rakkautta ensimmäisellä korvallisella

Tahtoo kutosen, tai ainakin ne äänet
