Eli kysytään nyt täältäkin josko joku tietää mitä katsastusmies tykkää vaihdetusta taka-akselista...
Projektina 740, Nissan rb25det tekniikalla ja driftaus kelpoinen paketti pitäs tehä tästä.
Ostin siis 1031 perän johon teetetty neli ja watt linkki sekä ox-locker sähkölukko. Coilit tehty istumaan suoraan akselin päälle ja kaikki nivelet "race" uniball:eja.
Mitä katsuri tykkää jos poistan alkup. alatukivarret ja käytän omia osia niiden tilalla?
Jos jollain olisi hyviä vinkkejä huomioon otettavista asioista kun lähden perän kiinnikkeitä runkoon hitsamaan niin niitä otetaan vastaan. erityisesti Nelilinkin tukivarsien kulmat ja niiden asento ja merkitys kiinnostaa paljon...
Onko mitään tietoa myydäänkö volvoon sopivia adaptereita kääntyvyyden lisäämiseksi tai kuka niitä tekisi?
Myös eteen sopivat coiliit kiinnostaa jos jollain ylimääräisenä..
Sen verran tekniikka puolesta että moottori on toistaiseksi rajoitettu 288hp mutta lisää tulee alustan parannuttua...
jos jotain kiinnostaa niin vaihdossa tai myynnissä voisi olla Koni sport iskarit ja jouset -40/50mm ajettu n.100km
kiitoskia etukätee....n