Terve! 2.4D alkoi nykimään 1.500 kierroksella, mutta kulki hyvin 2.000 kierroksella, sitten lopulta sammui muutaman sadan kilsan päästä. Hetken seisomisen jälkeen lähti käyntiin. Samalla huomasin p-a-tankin läpän olevan auki ja korkkikin vain löysästi kiinni, ilkivalta??
Tämän jälkeen tankattu uutta ainetta 30 litraa, vaihdettu suodatin, nilkutettu kotiin 300 km ja ongelma jatkuu. Havaittu myös vuotoa p-a-suodatinkotelosta suotimen vaihdon jälkeen. Liikaa painetta p-a -järjestelmässä?
Pelkkä kosteusongelma, vaatii laajemman kuivattelun?
Vai olisiko muuta törkyä aineen joukossa, jonka jälkeen siirtopumppuvikaa? Autosta siis loppuu yksinkertaisesti aine pienillä kierroksilla ja virta päälle -asennossa pumppaa jälleen ainetta systeemiin, jonka jälkeen kulkee 10-20 km ihan normaalisti ja moottorin ääni normaali.
Ideoita? Kiitos!