KL-varaosat  Race.fi

245 Kysymyksiä

  • 2 Vastauksia
  • 1260 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jussit

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 54
  • www.vrcf.fi
245 Kysymyksiä
« : 06.11.2012, 12:36:28 »
Elikkäs, mulla on 245 B200e turbo -84.

Vaihdoin laturin eilen. Tuntuu lataavan nyt, mutta mittariston varoitusvalot vilkkuvat ja palavat välillä, yleensä kaasua painaessa. Huomasin remontin jälkeen, että laturin vieressä yksi johto on kuoriutunut niin, että paljas johto on näkyvissä, ja ilmeisesti osuu laturiin. Tämä johto siis tulee ilmeisesti akulta, ja menee lohkoon kiinni. Onko kyseessä maadoitusjohto, ja olisiko se syyllinen tähän "diskoon"?

Kysymys nro 2:
Kuinka iso homma on vaihtaa M47 nykyisen automaatin tilalle? Paljonko osia joutuu vaihtamaan, ja kuinka helposti kytkinpoljin ja vaijeri asentuu? Lähinnä kulutuksen takia olisin ko. hommaa tekemässä.

Kysymys nro 3:
Onko teillä kokemuksia, kuinka tällaisen koneen saisi käymään etanolilla? Ilmeisesti vaatisi erillisen bensanpaineensäätimen, että saisi seoksen tarpeeksi rikkaalle?

Kiitos!

Poissa perttu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 105
  • moparman@luukku.com
Vs: 245 Kysymyksiä
« Vastaus #1 : 06.11.2012, 15:03:25 »
Korjaa ne johdot nyt ensin.Yleensä vika viittaa hiilien hyppimiseen.M47 on polt on juttu automaatin tilalle.
Useamman "kartanon"herra

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: 245 Kysymyksiä
« Vastaus #2 : 06.11.2012, 15:05:29 »
M47 on polt on juttu automaatin tilalle.
Tietenkin pitää hommata kytkinpoljin ja teline jne.
No kun halvalla sai.

 

RallyBaron  Samppasport