Vastailen edellisiin parhaani mukaan:
Tosiaan bensansyöttöä en ole sen kummemmin tutkinut kuin putsannut tankin ja nopeasti tarkastanut kuvailemallasi tavalla toiminnan, hyvin tuntui lorisevan. Kun auto on kuitenkin seissyt sen parikymmentä vuotta ennen tänne tuloa ja nyt ajettu melkein päivittäin, on mielestäni joka tapauksessa perusteltua vaihtaa suodin ja pumppu ennen kuin oikeasti prakaavat.
Girlingi on ollut irti jo siitä lähin, kun auto suomeen tuli (onni kävi katsastuksessa ja läpi meni), eikä ole ollut jarrujärjestelmässä kiinni Suomessaolon aikana. En jaksa uskoa, että siellä olisi jarrunestettä enää jäljellä. Kuuluu kuitenkin kesän korjausagendalle.
Tuon sähkövian selvitin vielä ennen viikonloppulomalle lähtöä, kyseessä starteri, joka sekoittaa releet. Lienee vaihtotarvetta piakkoin, mutta tuskin ongelma tässä tapauksessa.
Alan siis kallistua sinne sytkäpuolelle aika vahvasti. Katkojan kärkiä en ole vaihtanut, mutta vaikuttivat hyväkuntoisilta. Voisiko siellä piillä vika? Kondensaattorivikakin kuulostaisi järkevältä jos vertaa vikaa autoilijoiden kertomuksiin netin foorumeilla. En olisi kuitenkaan ikinä uskonut, että kondensaattoriin voisi kaikessa yksinkertaisuudessaan tulla vikaa

Mutta se nyt on helppo vaihtaa, eikun vaihtoon vaan.
On itse asiassa alipaineletku. Oli vielä letku irronnut jossain vaiheessa. Voisikohan sinne letkun kautta imaistu epäpuhtaus aiheuttaa tämmöistä? Silti kuulostaa kummalliselta, että joku likatahra vaikuttaisi muuten kuin jatkuvasti. Itse alan kallistumaan tuohon kondensaattoriin kyllä. Keskiviikkona takaisin tallille, sitten voi katsoa elämää eteen päin..