Ihan vaan näin kysymyksenä, eikös olis vaan fiksumpaa ajella viimeiset minuutit ennen sammutusta hissukseen, eikä kenkiä kun mikäkin hullu. Turbohan hehkuu kuumana vaan sillon, kun autolle on oikeasti annettu kyytiä, ja harvemmin missään poistutaan 120km/h alueelta, ja 10s aikana sammutetaan moottori... ja NORMAALIN LAILLISILLA NOPEUKSILLA TAPAHTUVAN kaupunkiajon päätteeksi ei todellakaan ole tarpeellista jälkijäähdytellä moottoria.
Olen varmaan 5 pikkuvolvon turbot vaihtanut, ja yksi selvä yhteys kaikilla on, niille on annettu KOVALLA KÄDELLÄ kyytiä, eli lopettakaa ne teinikenkimiset, ja ajakaa ihmisiksi, niin ei tarvita turbotimereitä tms. turhia härpäkkeitä.
Paljon fiksumpaa olis asentaa lämpömittari ahtimen paluuöljyputkeen, mistä näkee palaavan öljyn lämmön, sillä esim. työpaikankin työkoneet jälkikäyttää itseään, sensijaan että 90prossaa tapauksissa jälkikäytetään jo tarpeeksi jäähtynyttä ahdinta jollain turbotimerilla.

Ja asiaan, tosiaan häly näissä on kytketty niin, että ovia ei saa kaukkarilla lukkoon koneen käydessä, just siks, ettei jäis auto käyntiin ja avaimet vahingossa sisään.
Nimimerkillä, kerran alle vuoden vanhasta autosta lyönyt lasin sisään, kun molemmat avaimet oli lukkojen takana ja kone kävi.
