Suositan laittamaan 230et:n osat siihen tai vaihtamaan LH:lle. Jollet aio ihmeemmin virittää niin voit käyttää vakioruiskuakin, mutta täyskaasulla fuelcut tulee melko lailla varmasti vastaan eli sen ansiosta vakioahdoillakin tarttisi lastun, ja pääasiassa lastutetun motikan kulutus on roisi koska suurin osa lastuista vie osakuormasopat tosi sakeelle.
Mulla oli 230FT peruskone jossa A-nokka, mutta motronicci ohjaamassa. Vakiolastulla ja vakioahdoilla sopivissa oloissa onnistuin pari kertaa saamaan fuelcutin aikaiseksi, mutta lastulla se kärsi ottaa sen kun ahdin sovulla antaa (210-220hp). Jos pidät vakioahtimen mikä FT/FK koneissa on, on aivan yksi lysti käytätkö A vai T nokkaa, kummallakin 4000rpm kohdilla on se noin 200hp ja siitä se ei vakioahtimella edellämainittua ylemmäksi käytännössä nouse.