Autoracing  KL-varaosat

V70 D5 MY2010, öljyt väärässä paikassa

• 19 Vastauksia
  • 7740 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ishvan

• Vieras
Vs: V70 D5 MY2010, öljyt väärässä paikassa
« Vastaus #15 : 24.11.2012, 22:44:58 »
Onko hyvä asiakaspalvelu mielestäsi huonoa bisnestä? Uskallan olla tästä erimieltä kanssasi. Ehkä se yksisilmäisesti katsottuna voi tuntua siltä mutta mietipä tilannetta siihen vaiheeseen kun olen vaihtamassa autoa tod. näk. vastaavaan uuteen. Voi business muuttua joko hyväksi tai sitten olemattomaksi ko. merkin/liikkeen osalta... Nämä ovat pikkuasioita mutta voivat vaikuttaa asioiden jatkuvuuteen. Jatkuvuus lienee sitä parasta bisnestä?

Kyllä hyvä asiakaspalvelu on nykyään äärinmäisen tärkeä "tuote". Sillä asiakkaat sitoutetaan merkkiin, ei todellakaan ainoastaan sillä tuotteella. Pieniä vikoja ja ongelmia tuotteessa ollaan valmiita antamaan paljon helpommin anteeksi, jos asiakaspalvelu on hyvää ja huomioon ottavaa. Takuu-ajan jälkeiset remontit erityisesti ensimmäisen omistajan ollessa kyseessä ovat aivan normaali käytäntö ja nimenomaa sitä jatkuvuuden luomista, mistä edellisessä viestissä kirjoitettiin. Se on aivan varmaa, että merkki vaihtuu monella, jos palvelu ei pelaa. Sitä vastoin kunnollista palvelua ja reilua kohtelua saanut asiakas luultavasti palaa tilaamaan uuden samanmerkkisen auton.

Poissa Deefive

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #16 : 25.11.2012, 00:10:08 »
Ishvanin kanssa hyvinkin samoilla linjoilla  :)

Itsekin työskentelen asiakaspalvelualalla jolla asiakkaasta välittäminen on ensisijaisen tärkeää. Ei yksi iso kertakauppa tee ketään onnelliseksi. Sen sijaan paljon pikkukauppoja ja sillointälloin se ISO kauppa on jees-juttuja  ;) Samoin autokaupassa: itsekin olen jo maksanut takuuajan ulkopuolella noita pienempiä laittoja mutta tämä tapaus on jo sellainen jota en ihan vähällä sulata näin uudessa, vähän ajetussa ja kohtuu hinnakkaassa - premium merkkisessä - autossa. Mutta tosiaankin, tähän asti olen saanut hyvää palvelua, vaikkakin reilut kaksi viikkoa on radiohiljaisuudessa menty. Mutta oletan, että silloin ei mitään hätää/kysyttävääkään ole ilmennyt.

Mutta katsotaan nyt homma loppuun asti, miten käy ja jatkuuko jo kolmen sukupolven ja 50 vuotta kestänyt Volvoilu.  ELK
MY2005 V70 2.5T Chromium Summum Geartronic
2012 Audi Q7 3.0 TDI V6

Poissa Masked Jackal

• Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #17 : 25.11.2012, 02:38:40 »
Totta: kyllä hyvä asiakaspalvelu on businesta. Sijaisautokin very nice.
Kahden vkon radiohiljaisuus ei ehkä niinkään?

Kyllä mua alkaisi jossain kohden vähän mietityttään, että missä mennään.
Onko kannen irroitus ollutkaan oikea liike kun asiaa kerran pohditaan täälläkin ja aikaa on kulunut syvän hiljaisuuden vallitessa :) Sori, olen parantumaton pessimisti.

Lähtökohtaisestihan työn tilaaja on maksaja (mitä asiasta onkaan sitten työmääräimeen kirjattu).

Noh, kaikki selviää aikanaan. Oha se varma.

« Viimeksi muokattu: 25.11.2012, 09:02:43 kirjoittanut Masked Jackal »
** Jos se ei heitä niin se nakkaa **

Poissa pptalo

• Grand Luxe
  • **
  • Volvoja vuodesta 1989
« Vastaus #18 : 04.12.2012, 17:53:42 »
Mitäs tälle kuuluu
BSR vikakoodilukia Kuusankoskella
  EX Volvot
Imperial -70  Imperial -61  2x Coronet -70   BMW 501

Poissa Deefive

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #19 : 05.12.2012, 18:50:03 »
No henkisestä järkytyksestä "toipuneena", hyvää kuuluu. Kiitos kysymästä  :)

Eli kaikessa lyhykäisyydessään 2 viikkoa autoon oli vaihdettu osia ongelman kuitenkin toistuessa. Noh, Volvolta oli ihan Göteborgin pääkallopaikalta tullut sitten ilmoitus, että autoon vaihdetaan moottori. Eli nyt homma etenee niin, että moottori on tilattu.

Sijaisauto on mulla edelleen, firman piikkiin.

Toisaalta en ole jaksanut enää stressata asiaa, järjestyy ajallaan. :)
MY2005 V70 2.5T Chromium Summum Geartronic
2012 Audi Q7 3.0 TDI V6

KL-varaosat  Race.fi