Paljonko tuli linjalle hintaa?
Sehän tuossa onkin hauskaa että tuo alulinja on "pirun halpaa". Speksattu kestämään viinaa ja taivuttelu pitäis onnistua vaikka käsin + saa aika siistit kun ei kiemurtele pitkin pohjaa vrt. esim teflonletku.. Tuo maksaa n.54e/7,6m kieppi. Eli metrihinnaksi jää n.7e. Ja tuosta kiepistä riittää vetämään sekä meno että paluupätkät etutulipellistä takakonttiin. Vrt esim samanmoinen kieppi teflonsisus punosletkua maksaa n. 150-190e. Tuohon saa suoraan bolt-on helmiliittimiä millä saa putkenpäihin AN8 uros tai naaraspään.
Tartteis tulla poikkeemaan ja katsomaan miten rojekti on edennyt jossain vaiheessa. Onko minkä hintasia noi Aeroflown liittimet ja mites laatu puoli?
Eipä se ole viimekerrasta mitenkään näkyvästi edennyt

Jos jotain edistystä haluaa nähdä niin suosittelen käyntiä tuossa ~vuodenvaihteen tienoilla

En mä muita liittimiä ostanut vasta kun noi uros ORB/AN adapterit. Sieltä sai sopuhintaan ja vieläpä mustan värisenä

Noi urosadapterit oli ovh. 7,6 - 8e /kpl koosta riippuen. Pitää sitten katsoa vielä miten tekee noiden letku/naaras liittimien kanssa koska ne on aika hintavia kun suomeen tuodaan maahan vaan full flow billetjötkäleitä.. Ei niitä perus juotettuja, ohkasella varrella olevia mutkia.. Noi billet liittimet ois kaikista kestävimmät ja parhaat mutta aika suolasen hintaset.
Senverran mitä olen katsellut ja hipelöinyt niin laadukkailta vaikuttaa. Nuo tehdään 6061-T6 alsasta.. Laadunhan vasta sitten paremmin saa selville kun pääsee asentamaan/käyttämään autoa. Aeroflow on Australialainen firma ja noi hilppeet suunnittellaan, testataan ja toimitetaan sieltä. Mutta kuten kaikki nykyään, niin myös noi valmistetaan kiinassa ja sen Aeroflow myöntää kyllä. Tosin sillä erotuksella että noi ei kuulemma tule mistään random tehtaasta vaan Aeroflowlla on oma tehdas kiinassa missä noi kaikki tehdään :hello:
Tota alsalinjaa jää ehkä just sen verran yli että siitä voisi tehdä kontin puolenkin lyhyet pätkät. Olisi siistit kyllä kun olisi fiksusti taivutellut kovat linjat kontissakin. Muutamassa laitteessa olen nähnyt ja ne on aika

Konehuoneen puolelle pakko tehdä pätkät letkusta kun kone kumminkin elää niin kovat linjat ei tule kysymykseen korin ja koneen välillä..