Vanhemmassa "mustakoppaisessa" taitaa joo loppua ahdin ja ehkä suuttimetkin tuossa 200hp tienoilla. Eroa tossa uudemmassa on ainakin kansi, turbo, suuttimet ym. joissa riittää reserviä vähän pidemmälle. Maestron mielestä tilanne näytti siltä, että jonnekkin +240 hepan ja +540 nyyttonin päälle ois ollu mahkut päästä, eli kyllä tossa uudemmassa kattilassa on ihan hyvin potentiaalia tehtaan jäljiltä. Tuonne kun saisikin järkevästi sellaisen vauhtipyörä /kytkinpaketin, joka kestää niin vois muutella imu- sekä pakopuolta ja kattoa mitä sieltä löytyy maksimissaan vakio ahtimella.. 
Tahallaan ei viitti paikkoja hajottaa, kun ei tuo oma kaasujalka aina muista olla kovinkaan rentona.. 
Ei suuttimet vielä lopu kesken. Turbo loppuu ensimmäisenä, mutta jos alkaa laittamaan uuden turbon niin sitten vaihtaa suuttimet samalla

Juu siinä uudemassa on jonku verran isompi turbo ja suuttimet. Niin järeä kaksoismassa mikä löytyy niin laittaa, kytkimiä löytyyki sitten paljon mistä valita. Omaani laitoin 20% pitävämmän asetelman ja ihan massalevyllä

Sintteri ei oikeen sovellu katu käyttöön

No putkiston ku tekee uusiksi niin ei ahista ja kaasuvaste on huomattavasti parempi
