Rikkinäistä takaiskua ja surkeaa akkua veikkaisin. Voi toki olla henkimaailmankin juttuja, mutta noi menee ainakin vaihtoon aluksi. Takaisku löytyis jo valmiiksi, mutta aattelin jos tuonne sujauttais samalla keikkaa Bilteeman "044" pumpun.

Yks mahis olis vuotava huohotus jonka takia määränjakajalle asti ei kulje alipaine, mutta tähän en usko kun vanhalla huohotuksella samaa vikaa. Bensapaineet nyt alkuun ainakin selville niin saadaan osviittaa.
Muutenkin autossa on "tyhjäkäyntipiirin" toiminta on vähän hämärää. Aattelin että otan ton ilmastoinnin solenoidi venttiilin ainakin pois tuolta olemasta, kun koko kylmäkone ei edes rokkaa atm. Tyhjäkäynti seilaa auton mielialan mukaan 700 +-250rpm. 900rpm se on nyt säädetty, mutta on milloin mitäkin. Liekö sitten lisäilmaluisti elää omiaan?
Taitaa lopuksi mennä niin, että autosta pitää koko konehuone melkeen leväyttää talvella.

Vaihtoon samalla keikkaa remmi, sytkävermeet, kiilahihnat, laturin johtosarja, ahtoputket, paisari, venttiilikoppa, imusarjan tiivisteet. ym. Semmonen suurhuolto jos vaikka sais niitä varmoja kilometrejä. Ei siinä mitään sahata autoa harrastajat ympärillä tulille, mutta julkisilla paikoilla voi vähän hävettää.