Ei hyvää varmaan kannattaiskaan hukata, mutta taas kuume on kova toiseen suuntaan. Sitäpaitsi vaikka tuon kaksnelivitosen nyt saisi nurkista pois, niin jäähän mulle 2kpl 244 Turboja ja ilmeisesti yksi 242 pitäis käydä hakemassa lähiaikoina. Käyttöautoksi siis jotain vähän modernimpaa vaihteeksi kiitos.

(Pari kiloeuroa, niin vaihtaa omistajaa)
Tilat on ihan jees. Porukoiden tallihan tuo on, mutta näin kesäsin mahtuu hyvin turata. Talvisin sitten S40 nököttää tossa TUA:n vieressä. Perjaatteessa siis puolet tosta on mun käytössä atm. Miinuksena mainitaan montun / nosturin puute. Kimppatallia ollaan yhden luokkakaverin kanssa kateltu jos sais aikaseksi.
Maanantaina töihin ajellessa ihmettelin helvetillisen suurta ahtopainetta tokassa kiihdytyksessä ja syytähän ei tarvinnut kauaa etsiä:

T-Haarasta oli nirhautunut tuo silikoniletku risaksi. Pätkä pois ja näyttäis taas toimivan. Ahdot tiputin samalal 1bar -> 0,7bar. Kai tässä alkaa tulla vanhaksi tai jotain.

Kuvan oranssi vesiletku pitäis vaihtaa mustaan.
Öljyt ja suodatin tuli myös vaihdettua kilometrien ollessa 388811. Todisteena kuva uudesta suodattimesta paikoillaan. Samalla vaihtui myös öljyproppu kun joku toope on koettanut tuota alkuperäistä 1" kannalla olevaa avata ilmeisesti millisellä avaimella.... Motonetistä uusi proppu ja avainväli on nykyään 24mm

Tarttee näköjään vaihtaa klemmari tuohon huohotuksen lähtöön.