Jos on hyvää onnea niin ei oo kansi halki... kaverilla irtos ajossa syksyllä yks vesiletku ja ajeli koneen kuivaksi ku ei lämpömittari toiminutkaan kävi sen verran lämpimänä että koneen takapään muovinen hihnapyörän suojus, lämpömittarin anturin muoviosat, nokan stefat ja muutama muu muoviosa sulasi osittain tai kokonaan

eikä haljennu kansi

kannentiiviste kyllä kärähti...
Oireet oli ihan samat kun pisti vedet sisään....
Huomioitavaa tuossa rempassa on ainakin, kannenpulttien irroitus- ja kiristysjärjestys, kannen suoruuden tarkistus, ja apukammioiden halkeamat. Jos nuo kammiot on pahasti halkeilleet niin sieltä voi periaatteessa irrota pala ja tippua männän päälle.
Kannen pultit pitää uusia.
Ja tosiaan tuossa Ari E:n mainitsemat hihnat, pumppu ja hehkut jos ei ihan tuoreita ole.
Lisäksi tarkastaisin venttiilien, seetien sekä ohjarien kunnon tai ainakin säätäisin välykset samalla.