Taas on aikaa vierähtänyt viime päivityksestä, mutta vähän kerrallaan on kuitenkin edetty. Välillä on toki tuntunut ettei hommat etene yhtään ja välillä, että täytyy ottaa pari askelta taakse ja muutama sivuille, että pääsee yhden eteenpäin. Sisustassa on kattoverhoilu hilppeineen (aurinkolipat jne.), kojelauta, oviverhoilut ja takasivu verhoilut kasattu sekä lattiapehmusteet paikoillaan. Enään siis puuttuu lattiamatot, penkit, turvavyöt ja hattuhylly.
Tässä nyt kuva miltä tuo uusi kojelaudan päällinen näyttää. Oli myös pakko hankinta tuollainen ajan henkeen kuuluva ratin pehmuste.

Ja sitten tänään tuli yksi tämän projektin kulminaatiopisteistä saavutettua, eli ensimmäiset savut koneesta! Ainakin toistaiseksi vielä kaikki sujunut niiden osalta suhteellisen hyvin, ensimmäisellä yrittämällä hörähti käyntiin. Kierrokset toki tuumasi heti iskeä tappiin, kun ilmeisesti nuo tupla-SU:t tarvii ne erilliset lisäjouset sulkemaan läppiä, kaasupoljin ei siis itsekseen jaksa sulkea läppiä vaan tarvitsee avukseen lisäjouset. Pakkohan noille SU:lle oli myös hankkia tuollaiset asiaan kuuluvat ilmanputsarit.
Käyntiinlaiton yhteydessä tähän mennessä havaitut viat.
- Kuskinoven verhous kanittaa lukkoon.- Kuskinoven ikkunaveivi ei pysy paikoillaan.- Kierroslukumittari seilaa aivan omiaan.
- Töötti ei toimi.- Latausvalo jää palamaan.
- Osa renkaista ei pidä ilmoja.
Olihan tässä edellisen postauksen ja tämän postauksen välillä aika paljon kaikkea hieromista, kaasutinvivuston rakentelua, lämmityslaitteen hanan patentointia, jarrujen jumpaamista jne. jne. kaikista olisi voinut kirjoitella pitkät tarinat, mutta onko se tämä kuumuus vai mikä kun vei mehut kirjoitella tänne, mutta kuvat puhuvat taas puolestaan missä tällähetkellä mennnään.

