0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
tuo kone ois kyllä yks vaihtoehto. pikkuhiljaa noita osi sitten keräilemään kun kumminkaan en kaikkea samalla kertaa saa ostettua niin tuosta pakosarjasta ostaa suoraa tämmösen tai vastaavan missä ahdin tulee eteen ylöshttp://www.ahtoja.com/product/100/volvo-vinokoneE: niin nyt eikun kahavikupin ääreen miettimään mitä sitä tässä nyt oikein tekis
koska tarttet 300 sarjan vesipumpun
Juu, harvalla harrastajalla sitä on sellasta budjettia joka sallii kaiken kerralla ostamisen. Mutta taas vihjeenä, kannattaa tehdä täysremppa kerralla, eikä pikkuhiljaa parsia hajoavaa autoa. Toi sarja vie ahtimen mun nähdäkseni alas ja taakse, koska se on kuvassa väärinpäin, siellä on ahtaat oltavat ahtimelle, etenkin yli 300hv ahtimelle.
Mulla on toi laippa käännetty toiste päin. et tulee eteen ylös. Ja jos pistää taakse alas niin ei mulla ainakaan mahdu edes garretti 3 sinne (700srj)
näinpä juuri varsinkin kun tällä hetkellä ei töitä ole niin tarkoitikko sillälailla että jos heittää sen koneen sinne keulille n.200hp tehoilla (pyöriltä) ja sitten tulevaisuudessa kun aletaan ottamaan tehoa niin sitten vaihdetaan kaikki voimansiirrossa ja alustassa? ymmärsinkö oikein niin eli tuo käy kunhan vain vaihtaa laipan toisin päin
Meinasin tolla täysrempalla sitä, että kun kerran otat osia autosta irti, niin nehän tottakai kandee samalla kunnostaa, esim laturin laakerit, hiilet, jne, ni ei tartte heti seuraavaksi irrottaa taas ja hosuen asentaa takaisin. 200hv tuo vakioalusta toimii vielä nipinnapin, jäykemmät jouset ja iskarit olis oltava kyl, ja vähintään 14tuumaiset vanteet. Sit kun tehoa on tuota enemmän laitetaan eteen jäähdytetyt levyt vaikka e30 325 bimmeristä ja vielä isompaa vannetta ja rengasta jne, ja 270-300hv nurkilla vaihdetaan sit vaihdeloota ja perä.