Ongelma kuulemma vaan koneen etupäähän alavesiletkuun asennettavassa lämppärissä, että koneen takapää ei lämpene juuri ollenkaan. Siksi käynnistysvaikeuksia, kun moottorin lämpöanturi on edessä ylhäällä minne lämpö nousee ekana ja vääristää näin lämpötietoja.
Itsellä defan pieni 18mm letkuille oleva letkulämppäri öljynjäähdyttimen vesiletkuihin kytkettynä moottorin alapuolella, sieltä lämmittää ainakin nätisti, ja starttaa siististi.
Autona S90 -98 B6034S1 koneella, eli 204hv peli. Sama koskennee kyllä ihan kaikkia malleja, paitsi ns. vanhakorista 960, eli 1991-1994, missä on käsittääkseni kaikissa erillinen ilmajäähdytetty kenno öljyjäähdytykselle, eikä vesijäähyä niinkun uudemmissa 1995-1998.