Noni. Kyseessä siis 960 3.0 -95 ja syylärinvaihto meneillään. Samalla vois vaihella automaattiin öljyt kun joka tapauksessa lisäilemään joutuu. Liittyykö hommaan jotain kikkoja mitä pitäis ottaa huomioon, vai muuta kun vanhat ulos ja uutta tupaan? Ja sitten tuo laatu, eli onkos Castrol Transmax Z siihen Aisin-Warneriin sattuvaa? Tuohon lootaan on liemet vaihdettu tietääkseni kahdesti, vaikkei sitä kai vaadita ollenkaan, kun siinä joskus oli jotain pientä vaihtamisongelmaa. Nytkään sieltä jäähdyttimestä valunut öljy ei ihan lähellä punaista ollut, pikemminkin ruskeaa. Voisikohan tällä olla jotain tekemistä sen kanssa, että takarenkaissa ei enää ole yhtäkään nastaa jäljellä ja kesäkumeissakin tuntuu pinta olevan varsin löysässä? Joka tapauksessa hyvät neuvot tarpeen, eli pitääkö sitä nyt sitten huuhdella, kannattaako öljypohja käyttää auki ja putsata, mitä ainetta laitetaan ja kannaattaako ennemmin kysellä vaihtoa siniseltä, kuin ruveta itte puljaamaan?
Ja sitten vähän samat perän suhteen...