Kahta rengasta, varmaan viis kertaa sudittaen yhteensä kesän aikana räjähti 180tkm ajettu huoltohistoriallinen perä hurjilla b200kn 101hevosvoimalla.... 
Olen vahvasti sitä mieltä että laatikko eteen ja taakse bemarin perä jos jotain voimaa oikeesti haluaa laittaa tohon, eikä jaksa taistella sellasten kehtopatenttien kanssa niinkuin sinä 
Haluan eka nähdä ekan 300 sarjalaisen jossa joku vaivautuu sen lootan siirtämään eteen

Jaa... tuolla 408hv/664Nm koneella antautui kyllä 5kpl laatikkoa, mutta vain 1 perä, ja siitäkin lohkes lautaspyörästä hammas, eikä pikkurattaat... ja 30 paria takarenkaita paloi...
Käytöstä kaikki kiinni wanhoilla romuilla... kaveri ajoi 500km raaseria yhdellä transaxlella, ja laitoin omaan alle, 10km ni laatikko sanoi pox. Perä siinä oli todella väljä, mutta kesti kasassa.
Kehtopatenteista sitten... jos pilkkua väännetään lain puolesta, niin laatikkoa ei saisi siirtää eteen (akselistorakenne)
