Hienoa että joku jaksaa näitä värkätä.

Tosin, jos olet fiksu, heität tuon strömberg kaasarin imusarjoineen roskiin, ja hommaat tilalle vakio 360 sarjan ruiskulaitteiston. On suht helppo asentaa, kaikki menee pulttaamalla kiinni ja on takuulla toimintavarmempi kun joku kaasari.
Tuolla r-sport kaasarilla seokset on vähän mitä sattuu, etenkin joku 30-40v vanha romu jossa neula ja tiivisteet on vähän sinnepäin.
10:1 puristeinen B200K on aikas tarkka seoksestaan ahdoilla, jottei nakuta. Tuo kaasari ei taas ole kauhean tarkka seoksistaan, ja syö aika ronskisti polttoainetta normiajossakin. Kiertokanget kestää kyllä tuolla kaasarilla, sillä ei sellasia tehoja saa ilman sähköistä bensapumppua, että kanget sais mutkalle.
Vakio ruisku ja sytytyslaitteisto riittää sinne 150-170hv nurkille tekemättä yhtään mitään.
Tuo vakio pakosarjahan EI sovi 300sarjan volvoon, tai siis pakosarja sopii, mutta ahdinta et saa kiinni, koska se ottaa moottoritukeen. Voit joko tehdä uuden moottorituen, tai rakentaa pakosarjan ja ahtimen väliin mutkan, jolla ahdin tulee parempaan asentoon, tai sitten hommata peltipakosarjan samantien. Tuo vakio pakosarja on aikas pakokaasujarru, samaten kun tuo strömbergin imusarja on virtaus-suunnittelultaan aikas katastrofaalinen.
Ahtimen öljypaluu kannattaa porata lohkoon vakiopaikalle, ja samaten öljytulo, öljypohja veke vaan ettei silput jää sinne, 16-20mm reikä lohkoon öljypaluulle, jengat ja nippa johon paluuletku kiinni.