Oireet: tyhjäkäynti seilaa hieman, 3-3500rpm kohdalla puolikaasu kiihdytyksessä alkaa nykiminen ja röpöttäminen.
kylmänä ei meinaa saada käyntiin ilman täyskaasu starttia, jonka jälkeen aivan kuin kävisi vajaana on käynti sellaista puputtamista

sitten kun vähän aikaa pitää vehkeitä kaasun avulla käynnissä niin käynti tasaantuu ja voi lähteä matkaan.
kaasulattiassa kiihdyttäessä seokset pysyy rikkaalla ja ei pätkimistä esiinny tai ei kerkeä esiintymään...
luulin että vika on ilmamäärämittarissa joka oli asennettu ennen kaasuläppää, ritilä poikittain immun sisällä lanka venyneenä virtausuuntaan nähden ja elektroniikan kansi hypänny tielle tuntemattomalle...
nyt immu omalla paikallaan ennen turboa ja kokeiltu 2 UUTTA tarvikeimmua ja yhtä aitoa boschilaista oireet edelleen samat eli vika tuskin immussa, tosin mulla on yks tarvike immu joka siirretty 75mm putkeen sillä se pelaa jotenkin ja jonkun ajan kuluttua syttyy lambda valo johtuen varmaan immusta vaan ei esiinny pätkimistä, käynnistämiseen joutuu hieman antaa sillä kaasua.
täytyy vikakoodien luku laite askarrella tässä pikimmiten ja kattoa josko sieltä jotain löytyy...
tosiaan vm-97 ja autossa hieman kulkupuolen päivityksiä
VX-nokka
alumiinicuuleri
S14 nissanin alumiinisyyläri
46mm erillinen hukkaportti
malpassin säädettävä bensapaineensäädin 1:1.4
580cc/min suuttimet
1.1bar ahdot (kesäkelillä 1.45)
76mm pakoputki 2 läpivirtaavalla vaimentajalla ja 76mm "race"katilla
lastutettu moottorin ohjaus ja sytkäpuoli ala Toni
mitsun 19T ahdin
tälläistä hauskaa kohta taitaa olla yks käyntihäiriöinen luisupulkka myynnissä....
