230ft alakerta h profiileilla
531kansi 46/38 venoilla
Kiinanpojan pakosarja
Vakio imusarja
3 tuuman putkisto
Suuttimet 850cc
012 imm
Kytkin sre 763 sinterillä vakio potassa
Laatikko zf:n
Siinä olis lista mitä on jo hommattuna. Mutta mitäs kannattaa esim nokaksi hommata?
Holsettejahan saa kohtuu rahalla mutta minkä kokonen pitäis olla 35 vai 40??
Voimansiirron puolesta uskon pärjäävän tarpeeksi mutta mihin riittää kyky vakio männillä?
Miten bensapumpun kohtalo?
Ja minkälaisia puristuksia kannattais ajatella koneeseen?
Lopputulos tieten riippuu juurikin nenästä ja turbosta mutta mitä uskoisitta mihin tehoihin pääsis 98 ja mihin wiinaksilla?
Tavote olis jos 400 sais rikki ja haittaa ei ole vaikka tulis enemmänki. Eli hyviä neuvvoja kuunneellaan korvat höröllään. 
Jos oikeen hyvän haluaa niin ihan joku turbonokka. Volvon vakionenätkin jotkut ihan asiansa ajavia, esim. H,K,VX3,D. 400hv tavotteella hommaisin ite hx40superin, jos sen tarvii välttämättä olla holsetti, vaikka 35 holsettikin sinne riittää, mut alkaa kyllä perus 8v vinokoneessa olla vähän tapissa sillon. Vakiomännät kestää paljon enemmänkin kunhan ei naulaa. 400hv kestää ikuisuuden jos mikään ei mene vikaan. Bensapumpuks kokoonpanosta riippuen joku -044 bosch, aem 320l, tai walbron 450l pumppu. Pienempää ei viinalla kannata laittaa. Bensalle jotkut 9:1 rutut, viinalle laittasin 9,5-10:1, jotta saa alaskin vähän eloa. Potentiaalia tollasessa kokoonpanossa +-500hv.
Noi suuttimet on kyllä liian pienet. Viinalle +1000cc sumut ainakin.
Loppu on sitten kiinni siitä miten lh:n saa tollasessa kokoonpanossa rokkaamaan, arpalastuilla aika vaihtelevin tuloksin. Tästä pahottaa joku taas mielensä mut ite laittaisin jonkun aftermarket ruiskun.