Tosiaan tekniikaksi tulossa:
B230FT 0.3mm ylikoossa (Wössner männät , h-profiilit..)
530 Kansi portattuna , jäykät jouset ym... V nokka-akseli
668cc Dekat Perhana ne onkin ollut 630cc dekat... Muistanut väärin aikaisemmissa viesteissä

98 gasoliiina
LH2.4 Omilla ohjelmilla + hukkakipinä modilla. Bosch yleinen hukkakipinäpuola
012- Imm
Bosch -044 kopiopumppu
HX40 Super 14# pakopesä. Ulkoisella portilla (KKD 60mm)
Puristukset 9 pintaan 9.5:1
3" koko putkisto.
Ahtopaineet?? 1 - 1.5bar välille.
Tosiaan tuommoinen tekniikka nyt siis tulossa itselle ja joo eiköhän se +350 rikki mene, niinkuin moni on jo aikaisemmin sanonut mutta puristukset nyt nousivat tuonne 9.5:1 ja polttoaineena 98. Onko hieman liian korkeat puristukset bensalle ja 1.5bar paineille? Tosiaan takokamat on ja männänrenkaiden katkosvälyskin on hieman väljemmällä sovituksella niin ei heti hirtä kiinni. Mitenköhän tuo tulee LH:n kanssa toimimaan..? Lastut on kyllä tehty juuri noille suuttimille ja immulle ym...
Jos ei olisi jo kaikkia LH tavaroita hankittuna niin tulisi vielä moottorinohjauksen vaihto mutta aika ja budjetti ei riitä päivittämiseen mutta se on vuoden päästä talvella vaihdossa. Ja ei, en halua väittelyä nyt noista ohjauksista. Kiitos!
EDIT: Tämä 9.5:1 puristus laskettu 1.14mm kansipahvin kera. Janicol Racingistä 1.42mm cometicin pahvilla saisi puristukset 9.3:1. Ja laskettu on tuolla puristuslaskurilla minkä kaikki tietävät.