Tässäpä vihdoin oman b230fk projektin kokoonpano ja teholappuja.
Alakerta laakeroitu ja rengastettu + kiinan H-prof.
Vakio 530, K-nokka.
Bosch EV14 1000cc, RE85.
Imusarja ja kaasuläppä vakiot.
ProTurbo pakosarja erillisellä hukkaportilla, TD05 20G billet siivellä
Putkisto alusta loppuun 3” yhdellä vaimentimella (ulos kyljestä, apukuljettajan oven takaa).
Itsetehty cooleri n. 35X45x12 , eli kaksi kennoa peräkkäin yhteen liitettynä. Ahtoputket 3” + dumppi
Emu ecumaster, säädetty Keuruun tehonmittauksessa.
BMW ZF320D kytkinkoppamuutoksella, SRE 618+ sintteri.
Ai niin, ja korina Starletin vanha A-ryhmäläinen

Penkitettiin Keuruun Tehonmittauksessa → 1,2bar 308,47HV ja 475,64Nm takapyöriltä..
ohessa videota ja teholappuja
https://www.facebook.com/tehonmittaus.fi/videos/540526109631983/https://www.facebook.com/tehonmittaus.fi/photos/p.540528042965123/540528042965123/?type=3&theaterKiitos kaikille neuvoista foorumilla, nyt toivotaan vaan että laitteet pysyy ensi kesän nipussa.