Morjesta! Oon tässä mietiskelly että mitäs kannattaisi seuraavaksi alkaa päivittelemään, siis jos lisää tehoa haluaa

Nykyinen setti:
B230F alakerta laakeroituna ,Turbon männillä, ensi kesäksi lensun H-profiilit.
Hattuna 530 joka portattu, isommilla venttiileillä jäykemmät jouset ja KLR T3 Nokka.
Hx40 Super #18 pakopesällä.
Pakosarja joku kiinalainen johon tehty ulkoisen hukkiksen lähtö.
Pakoputki 3 tuumaa koko matkan.
Imusarja ruiskun vakio vakio kaasuläpällä.
880cc suuttimet ja bensana toimi ennen 98 mutta tälle kesälle suunnitelmissa vaihtaa viinalle.
Bilteman 044 pumppu 2L välisäiliössä, ja bensalinja An8 syöttöpuoli ja An6 paluu.
Välijäähdytiin mallia iso kiinalainen.
VAG hukkis sytkänä.
Koko pakettia ohjaa ATECU v3
Voimansiirto on jo mitotettu niin että kestää varmasti kaiken mitä punalohkosta riittää.

Viimekesän ajelin 1.6 bar paineilla ja itsetehdyillä kartoilla. Löylyä tuntu olevan ihan hyvin sitten kun ahdin heräsi mutta ei mitään virallisia penkkilappuja(persdyno sanoo ~350hp).
Nytkun noi H-profiilit saa niin suunnitelmissa nostaa paine 2 bar hujakoille. Näillä pitäisi vissiin mennä 400 hevosen raja rikki? Mutta mitä seuraavaksi, isompaa suutinta, uutta imusarjaa?
