Kulkukoira  Proturbo

b200ET kampiakselin asentotunnistin, Ja immusta kysyttävää

  • 7 Vastauksia
  • 2299 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sale

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 128
  • www.vrcf.fi
No joo oisko kellään pientä käytännön neuvoa miten saan sen kampiakselin asentotunnistimen pultin auki ku se pyörähti pyöreeks se kuusiokolo kanta?
Ku ei siihen oikeen pääse lyömäänkään mitään isompaa kuusioavainta ku on niin pirun ahdasta?

Muoks. Niin joo auto on 740 -89
« Viimeksi muokattu: 29.01.2013, 11:54:52 kirjoittanut sale »
"Ja nyrkkisääntönä näissä hommissa kannattaa aina muistaa, että budjetti ja aikataulu on aina kerrottava kolmella"

hevonen

  • Vieras
Vs: b200ET kampiakselin asentotunnistin
« Vastaus #1 : 28.01.2013, 12:44:12 »
Jos et saa hitsattua siihen mitään mistä vääntää(mutteri), niin poraa tai hio se kanta pois. Anturin saa irti ja sitten siitä kierreosasta vääntämään jollakin kun olet varmaan sitä jo liotellut ruosteenirroittimella? ;)

Poissa sale

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 128
  • www.vrcf.fi
Vs: b200ET kampiakselin asentotunnistin
« Vastaus #2 : 28.01.2013, 21:47:30 »
Jos et saa hitsattua siihen mitään mistä vääntää(mutteri), niin poraa tai hio se kanta pois. Anturin saa irti ja sitten siitä kierreosasta vääntämään jollakin kun olet varmaan sitä jo liotellut ruosteenirroittimella? ;)
Juu oon liotellut :) Joo tota kannan poistamista mietinkin tossa mut en ollu varma saako sen anturin pois. Täytyy koittaa porata tai hioa se. Hitsi vehkeitä ei oo.

Ja sit ois vielä yks kyssäri. Katkes virranjakajan kannen pultti  :facepalm: :)) Niin eikös se virranjakaja irtoo ku irrottaa sieltä jotkut kiinnityspultit? Sit varmaan saa porattua tai jotenkin sohlattua sen vanhan pätkän sieltä pois ku saa sen pöydälle.

Täytyy huomenna mennä rikkomaan lisää...
"Ja nyrkkisääntönä näissä hommissa kannattaa aina muistaa, että budjetti ja aikataulu on aina kerrottava kolmella"

hevonen

  • Vieras
Vs: b200ET kampiakselin asentotunnistin
« Vastaus #3 : 28.01.2013, 22:45:29 »
Ja sit ois vielä yks kyssäri. Katkes virranjakajan kannen pultti  :facepalm: :)) Niin eikös se virranjakaja irtoo ku irrottaa sieltä jotkut kiinnityspultit? Sit varmaan saa porattua tai jotenkin sohlattua sen vanhan pätkän sieltä pois ku saa sen pöydälle.
Sullahan on päätyjakaja ja sehän on kiinni kahdella 10mm avainkokoa olevalla ruuvilla, lenkillä saa ne kätevästi auki. Ruuvit on kummallakin puolella jakajaa, melkolailla kannen reunassa.
Jakaja mahtuu tulemaan kannen kanssa pois paikoiltaan, liikaa tilaa ei kyllä ole.

Poissa sale

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 128
  • www.vrcf.fi
Vs: b200ET kampiakselin asentotunnistin
« Vastaus #4 : 28.01.2013, 22:48:49 »
Sullahan on päätyjakaja ja sehän on kiinni kahdella 10mm avainkokoa olevalla ruuvilla, lenkillä saa ne kätevästi auki. Ruuvit on kummallakin puolella jakajaa, melkolailla kannen reunassa.
Jakaja mahtuu tulemaan kannen kanssa pois paikoiltaan, liikaa tilaa ei kyllä ole.
Juu se kansi on irti. Täytyy huomenna koittaa saada korjattua jotain ettei aina vaan tee lisää hommia. Oon vaan aika kova noita pultteja rikkomaan  >:(
"Ja nyrkkisääntönä näissä hommissa kannattaa aina muistaa, että budjetti ja aikataulu on aina kerrottava kolmella"

Poissa sale

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 128
  • www.vrcf.fi
Joo mittailin tossa tota ilmamäärämittaria niin se anto 6 ja 9 navasta 559. 6 ja 7 navoista 700-850 ku liikuttaa sitä läppää :o

Ja homman nimihän oli se et auto sammu ja ei lähe enää käyntiin. Aluks se teki sitä että rupes kovalla kaasulla kakomaan ja paukautti putkessa, sit myöhemmin ei voinu oikeen ees kaasua antaa ku pätki kokoajan. Sit se sammu.

Nuo vauhtipyörän kupeessa olevat anturit mitattu noin 990, Suutin rele kokeiltu toisella samanlaisella ehjällä ei vaikutusta, Sytytyspuola, virranjakajan kansi, tulpat ja johdot katottu.
Nyt rupesin sit tota immua mittailemaan niin mietin vaan että voisko se tossa olla se vika
"Ja nyrkkisääntönä näissä hommissa kannattaa aina muistaa, että budjetti ja aikataulu on aina kerrottava kolmella"

hevonen

  • Vieras
On sulla nuo imm lukemat vähän samanlaisia kuin mun yhdessä vanhassa et:ssä. Just pääsi hölkkävauhtia etiäpäin, pienet ylämäet oli jo tuskaa... Yski ja kako.

Poissa sale

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 128
  • www.vrcf.fi
On sulla nuo imm lukemat vähän samanlaisia kuin mun yhdessä vanhassa et:ssä. Just pääsi hölkkävauhtia etiäpäin, pienet ylämäet oli jo tuskaa... Yski ja kako.
Mitähän mä nyt teen? Uus maksaa homona. Varmaan käytettyä pitäs ruveta metsästämään  :(

« Viimeksi muokattu: 27.02.2013, 23:12:04 kirjoittanut sale »
"Ja nyrkkisääntönä näissä hommissa kannattaa aina muistaa, että budjetti ja aikataulu on aina kerrottava kolmella"

 

Samppasport  Futurez