No niin. Mittaristojen numerot eivät täsmää, vuosimalli kylläkin, ja toimi hyvin.
Ruotsista tilatun mittariston kunto oli kuitenkin oletettua heikompi ja mittarilukema ei ollutkaan suinkaan hakemani, eli se joka vastaa auton omaa mittarinlukemaa, tilatussa oli 350 000 tkm, eli reilusti liikaa. Ilmoituksessa kunto oli mainittu paremmaksi ja mittarilukema 150 000km pienemmäksi. No, mittaristo oli silti puolet halvempi kuin suomessa.
Purin siis molemmat mittaristot ja kasasin niistä toimivan. Rakenne/kokoonpano on todella yksinkertainen ja looginen. Itse mittarit pohjineen ovat kahdella ruuvilla kiinni per kappale, ja ne voi irroittaa kokonaisuudessaan yksitellen nostamalla irti. Mittari on kuin töpseli joka painetaan pistorasiaan. Piirikortit symmetriset, eriävät toiminnot ohjelmoitu sisälle. Esim ajotietokone on vain ohjelma, ei erillinen boksi kuten 850 volvossa.
Eli jos mittaristo menee epäkuntoon, mutta on ulkoisesti bueno, niin suotta ostaa A laatua kalliilla kun voi ostaa naarmuisen, piirikortiltaan toimivan ja halvemman. Vaihtaa tarvittavat osat ristiin.