Samppasport  Futurez

760 B280F -> B23ET

  • 7 Vastauksia
  • 2086 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Masuli

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1184
    • Flickr!
760 B280F -> B23ET
« : 09.02.2013, 18:30:25 »
Eli mimmonen homma olis vaihtaa tohon 760:en B280F koneen tilalle vaikkapa tommonen B23ET kone? Sähköhommia tuossa taitaa olla jonkun verran, mutta ei mitään muuta erikoisempaa?  ::)
Mut sukellus on in, ei sen tarvii edes näyttää hyvältä
Volvo 965 "T6" RE85
http://masitech.ddns.net

Poissa Jule

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1915
  • 264GLE + 245GL + B10M
Vs: 760 B280F -> B23ET
« Vastaus #1 : 09.02.2013, 22:08:10 »
No sähköhommien lisäksi, kytkin+koppa jos manuaali, automaatissa koko laatikko, vaihteiston kannattimen siirto, kardaani, syyläri, bensapumppu (??). Moottorin tukityynytkin tietysti, ja koneen apulaitteidenkin kanssa on melkoinen säätö jos niitä ei suosiolla pidä koneen omina. Lisäksi mahd. kaasu- ja kickdownvaijeri voi joutua vaihtamaan, yms pientä nippeliä.

hevonen

  • Vieras
Vs: 760 B280F -> B23ET
« Vastaus #2 : 09.02.2013, 22:21:34 »
..onkos 280f vähäpäästöinen ja 23et ei ole... 230ft olis kyllä... :)
Ei kai siihen mitään aataminaikuista ruuttaa kannata ruuvata?
Kai?

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 B280F -> B23ET
« Vastaus #3 : 09.02.2013, 22:28:55 »

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4886
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 760 B280F -> B23ET
« Vastaus #4 : 09.02.2013, 23:46:25 »
Koko pakettina vaihtuu, mutta kova talkoo on muutella esim kylmäkoneen romppeet jne kun kaikki apulaitteet on sijoteltu erilailla, ja onneks moottorinohjauksessakin on kaikki 0kpl keskenään yhteensopivia osia (ok ok, puola ja sytkäpääte yms juttuja voinee hyödyntää, samaten pumppuja ja osaa bensalinjasta). Ei tartte vaihtaa kun kaikki perästä eteenpäin ja kaikki konehuoneen sähköt + vähän muuta. Melkeen kituuttaisin tuon riivatun kutosromun kanssa ja tekis siihen pakollisen verran remonttia, siitähän sarjat tekemällä saa komeen äänenkin  :P
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa coolower

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 568
  • LANSSI.COM
Vs: 760 B280F -> B23ET
« Vastaus #5 : 09.02.2013, 23:48:47 »
Mä voin ostaa tuon b280f:n.
Käyttis: Volvo V70 (mk1) -00, B5244T, AW50-42, "VOLVO REBORN"
Harraste: Volvo 965 AMB -91, 2.8 (B280F), AW-71
Diesel/ Löpömörkö: Volvo 944 -91, D24T, ZF22 (Ahvenisto -24, survivor)
Rojekti: Volvo 162, production 1969 ( hiljaisessa myynnissä, "Saffron", uniikki, korivalmis, maalattu, 5000eur.)

Poissa Masuli

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1184
    • Flickr!
Vs: 760 B280F -> B23ET
« Vastaus #6 : 12.02.2013, 04:43:30 »
Eli ihan suosiolla voidaan unohtaa toi vinonelone. Neppaillaan sit tuo veekutone kasaan, joskus kun siihen vaan sais osia.  ::)
Mut sukellus on in, ei sen tarvii edes näyttää hyvältä
Volvo 965 "T6" RE85
http://masitech.ddns.net

Poissa Jule

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1915
  • 264GLE + 245GL + B10M
Vs: 760 B280F -> B23ET
« Vastaus #7 : 18.02.2013, 22:10:11 »
Mitä sulla on hukassa?

 

KL-varaosat  Race.fi