mulla on erittäin huonoja kokemuksia pikku pajoista ja volvo korjaamosta
esimerkki varasin kesällä ajan puhelimitse avainvaunulle joensuuhun automaatti vaihteisto öljyjen vaihtoon nii puhelimessa tarjosivat uutta vauhdelaatikkoa ja öljyn vaihtoa

noh vein auton huoltoon ja olin mukana kun huoltomies teki vaihtotyön näin omin silmin kun siinä astiassa mihin kaadetaan jäteöljyt nii sen reunassa oli jotain harmaata paskaa ennen kun ehti edeskaataa minun auton öljyä sinne huoltomies sanoi että vaihteisto öljyissä on vettä ett pitäis lauhdutin vaihtaa ja vaihteisto ym öljy oli kuitenkin tummaa ja tikusta katsottuna viininpunaista ja vaihteisto pelasi niilläkin öljyillä erittän hyvin ja toimii myös uusilla öljyillä samalla tavallla että ihmetyttää tuo kusetus annan hyvän neuvon katsokaa itse sivusta kun veitte huoltoon auton
palataan takasi aiheeseen
jarrupolinta kun painelee 2-3 kertaa niin sen jälkeen antaa vastapainetta vähän mutta silti laskee pohjaan menemään
se huoltomies sanoi vaan että ei ole ilmaa ja ilmautin 2 kertaa siellä mutta aika laiskasti teki sen ja sen jälkeen sanoi että pääsyl on paska mutta pitää kokeilla vaihtaa ne jarru nesteet vielä vaikka kaverin kans