0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Hyvinki pitkälle samoja autojahan 850- ja X70-sarja on. Olen muuten joskus nähny konepellin missä kans vähä kumpua iskarin yläpään kohilla.
Ei mulla narise toinen puoli yhtään... Ja tuo nuolen osoittama rako jota ei toisella puolen ole, on tuskin normaali
Sen laakerin ostin tänään ja firman hallin tilanteesta riippuen pyrin tällä viikolla vaihtamaan. Mun pähkäilyn ja mietinnän jälkee tulin siihen tuloksee ettei laakeria vaihtaessa tarvii jousipuristimia.
Iskaritolppa pitää irrottaa jotta saa kääntölaakerin käteen. Mutta sen voi vaihtaa purkamatta tolppaa isommin.Tolppa kun on irti, niin irrottamalla osat 1 ja 2, irtoo laakeri tolpasta. Muuten jää kaikki kiinni.(Kuva poistettu lainauksesta.)
saisko ton kuvan kokonaan näkymään, et pystyisin kattoo kupi osan vaihon,