Ratapäivät takana, auto edelleen yhtenä kappaleena (lukuunottamatta etuvanteiden keskikuppeja, jotka irtos radalla).
Tuli varmaan kolmisenkymmentä kierrosta ajettua rataa ja vauhtikin alkoi loppua kohden olemaan ihan kohdillaan. Viime vuonna joutui jatkuvasti antamaan tilaa, mutta nyt sai itekin ohitella

Nexenin renkaat + BC Racing voittaa aivan sata nolla edellisen FK:n alustan + Nankangit.
Auto toimi täydellisesti koko päivän, kunnes lopussa alkoi sytkä tippumaan pois pelistä (varmaan 10 kierrosta tuli ajettua putkeen) ja oli pakko lopettaa, kun ei ollu enää vetoja ahdoilla. Sytkä on oikkuillut jo pitkän aikaa kovilla ahdoilla ja ajoittain pätkässytkin huippuahdoilla. Ostin kyseisen ominaisuuden takia pari vuotta sitten tuon MSD:n puolan, joka ei ratkaissut ongelmaa.
ZuluR antoikin sitten kullanarvoisen vinkin, NGK:n edulliset BCPR7ES -tulpat ja niihin 0,6mm kärkiväli. Kerittiin vielä radalta Motonettiin hakemaan tulpat ja rakotulkki. 20000km ajetut orkkistulpat oli ihan hyvännäköiset kyllä, mutta ei vaan antanut enää riittävästi kipunaa. NGK:t kiinni, tulpanjohtojen ja puolanjohdon vastusmittaus ja koeajolle --> rokkaa kuin unelma taas. Yritettiin oikein saada autoa yskäsemään edes kerran, mutta nätisti kiersi koko illan

Vetoja tuli varmaan 100hp enemmän kuin kulahtaneilla vakiotulpilla
