Tällaista tänään:

Eli EZK-purkin liittimeen laitettu pari johtoa lisää sytkän myöhäistämistä varten. Toin nuo johdot tuonne sulakerasian kannen alle jemmaan niin ei tarvitse mitään muoveja purkaa edestä pois että pääsee käsiksi.
Ahtopainemittarille haaroitin letkun alkuperäiseltä mittarilta, oli vielä sopivasti letkussa jatko alunperinkin kojelaudan alla niin ei tarvinnut katkoa alkuperäistä ollenkaan vaan sai siihen väliin T-haaran. Pussihousut alkaa näköjään lepattaa.

Hifihommia sen verran näpräsin yhtenä päivänä että mittailin kaikki kaiutinjohdot yleismittarin kanssa läpi että ja merkkasin molempiin päihin johtoa mihin elementtiin se kuuluu ja kumpi on miinus. Vaiheet kun olisi syytä olla oikein päin ja mielellään oikeat vahvistinkanavat kytkettynä oikeaan elementtiin.

Samalla kytkin erillissarjan 6-kanavaisen päätteen valmiiksi asti, eli periaatteessa ei olisi muuta kuin kaiuttimet paikoilleen, piuhat kiinni, säädöt despiin ja rokki soi?
Moottorista tuli tosiaan öljykanavat puhdisteltua ja öljyruutat ja kampiakselin kasasin paikalleen. Laakereihin laitoin Red Linen asennusrasvaa. Stefat tuli myös laitettua alakertaan paikalleen. Ahdistus meinaa (mieheen, ei koneeseen) iskeä kun kaikkea näpräämistä olis vielä enemmän kuin tarpeeks ja ajokelit alkaa olla kohdallaan, etuveto-TDI kun ei juuri mieltä lämmitä...
