Autoracing  KL-varaosat

960 -91 SRS-valo :KORJATTU:

  • 38 Vastauksia
  • 11224 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: 960 -91 SRS-valo
« Vastaus #15 : 18.02.2013, 10:20:14 »
Onko sulakerasian vitoskohdassa sulaketta? Mietin vaan onnistuisko 760:n ohjeella...
Jäitä housuun!

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: 960 -91 SRS-valo
« Vastaus #16 : 18.02.2013, 11:52:13 »
Joo siinä on srs sulake
No kun halvalla sai.

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: 960 -91 SRS-valo
« Vastaus #17 : 18.02.2013, 17:00:03 »
En vittuile, mutta tämän mukaan kohta 5 sun 960:n sulakerasiassa on "SRS test socket" ja linkissä on nk. vihreäkantinen.
Jäitä housuun!

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: 960 -91 SRS-valo
« Vastaus #18 : 18.02.2013, 17:02:16 »
En vittuile, mutta tämän mukaan kohta 5 sun 960:n sulakerasiassa on "SRS test socket" ja linkissä on nk. vihreäkantinen.
Voi se olla joku sellanenkin, kannessa lukee vaan srs ja siinä oli sulake :)

E: Eli siihen pitäis toimia aikasemmasta linkistä löytyvä koodien luku ja nollaus?
No kun halvalla sai.

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: 960 -91 SRS-valo
« Vastaus #19 : 18.02.2013, 17:16:15 »
Voi se olla joku sellanenkin, kannessa lukee vaan srs ja siinä oli sulake :)

E: Eli siihen pitäis toimia aikasemmasta linkistä löytyvä koodien luku ja nollaus?
Joku valopää laittanu sulakkeen väärään paikkaan  :facepalm:

Pitäs toimia joo.
Jäitä housuun!

Poissa coolower

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 568
  • LANSSI.COM
Vs: 960 -91 SRS-valo
« Vastaus #20 : 18.02.2013, 19:33:15 »
Siis hetkonen, nollataanko sitä valoa tuolta sulakeboxin 5 paikalta minkä pitäisi olla tyhjä?
Ja voisko joku suomeksi kertoa tuon linkatun ohjeen keskeisimmät toimenpiteet, hakkaa nimittäin aika tyhjää mitä siinä käytännössä pitää tehdä.
Kiitos jos joku viitteis, edes lyhyesti.
Käyttis: Volvo V70 (mk1) -00, B5244T, AW50-42, "VOLVO REBORN"
Harraste: Volvo 965 AMB -91, 2.8 (B280F), AW-71
Diesel/ Löpömörkö: Volvo 944 -91, D24T, ZF22 (Ahvenisto -24, survivor)
Rojekti: Volvo 162, production 1969 ( hiljaisessa myynnissä, "Saffron", uniikki, korivalmis, maalattu, 5000eur.)

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: 960 -91 SRS-valo
« Vastaus #21 : 18.02.2013, 19:35:59 »
Siis hetkonen, nollataanko sitä valoa tuolta sulakeboxin 5 paikalta minkä pitäisi olla tyhjä?
Ja voisko joku suomeksi kertoa tuon linkatun ohjeen keskeisimmät toimenpiteet, hakkaa nimittäin aika tyhjää mitä siinä käytännössä pitää tehdä.
Kiitos jos joku viitteis, edes lyhyesti.
Piuha siihen terminaaliin ja toinen pää maihin, vilkuttaa SRS-valolla koodin.
Jäitä housuun!

Poissa coolower

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 568
  • LANSSI.COM
Vs: 960 -91 SRS-valo
« Vastaus #22 : 18.02.2013, 19:39:41 »
Piuha siihen terminaaliin ja toinen pää maihin, vilkuttaa SRS-valolla koodin.

Eli karvat molempiin terminaalin nastoihin vai riittääkö vain toinen?

Ja miten nollaa muistin?
Käyttis: Volvo V70 (mk1) -00, B5244T, AW50-42, "VOLVO REBORN"
Harraste: Volvo 965 AMB -91, 2.8 (B280F), AW-71
Diesel/ Löpömörkö: Volvo 944 -91, D24T, ZF22 (Ahvenisto -24, survivor)
Rojekti: Volvo 162, production 1969 ( hiljaisessa myynnissä, "Saffron", uniikki, korivalmis, maalattu, 5000eur.)

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: 960 -91 SRS-valo
« Vastaus #23 : 18.02.2013, 19:45:10 »
Eli karvat molempiin terminaalin nastoihin vai riittääkö vain toinen?

Ja miten nollaa muistin?
No prkl jos siinä molemmissa nastoissa on kytketty niin komento takasin, toi ohje ei päde. Oisko eka kerta kun vihreekantisessa on virhe...

"Ground the test terminal three times for at least 0.25 seconds each time all within a period of 1.5 to 5 seconds. It will probably take several tries to get the rhythm. The lamp will go out for 4 seconds, re-light for 3 seconds, and then go out. If the light does not stay out, then there is still a fault present and you will need to go further in to it."
Jäitä housuun!

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: 960 -91 SRS-valo
« Vastaus #24 : 18.02.2013, 20:01:18 »
No prkl jos siinä molemmissa nastoissa on kytketty niin komento takasin, toi ohje ei päde. Oisko eka kerta kun vihreekantisessa on virhe...

"Ground the test terminal three times for at least 0.25 seconds each time all within a period of 1.5 to 5 seconds. It will probably take several tries to get the rhythm. The lamp will go out for 4 seconds, re-light for 3 seconds, and then go out. If the light does not stay out, then there is still a fault present and you will need to go further in to it."
Jahka saadaan toi pieni nurin sänkyyn, meen talliin testaamaan. Eli karkeasti suomennettuna, virrat päälle ainakin 15sekunniks, piuha nastaan, toinen pää maihin. Kaks sekkaa maita ja piuha pois maista. Välähtää kerran, sen jälkeen yhdestä kymmeneen kertaa ilmoittaen koodin, jonka jälkeen taas jää päälle. Kun kaikki koodit selvillä, nollataan maadottamalla piuha vähintään 0.25sekunniks kolme kertaa 1.5-5sekunnin sisään. Sitten pitäis valon sammua 4sekunniks, syttyä kolmeks ja sammua. Jos ei, on joku vika päällä. Ymmärsinkö ton ohjeen nyt oikein?
Eli karvat molempiin terminaalin nastoihin vai riittääkö vain toinen?

Ja miten nollaa muistin?
Tarkistitko sieltä taulun takaa tuleeko kumpaankin nastaan piuha?
No kun halvalla sai.

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: 960 -91 SRS-valo
« Vastaus #25 : 18.02.2013, 20:03:04 »
Jahka saadaan toi pieni nurin sänkyyn, meen talliin testaamaan. Eli karkeasti suomennettuna, virrat päälle ainakin 15sekunniks, piuha nastaan, toinen pää maihin. Kaks sekkaa maita ja piuha pois maista. Välähtää kerran, sen jälkeen yhdestä kymmeneen kertaa ilmoittaen koodin, jonka jälkeen taas jää päälle. Kun kaikki koodit selvillä, nollataan maadottamalla piuha vähintään 0.25sekunniks kolme kertaa 1.5-5sekunnin sisään. Sitten pitäis valon sammua 4sekunniks, syttyä kolmeks ja sammua. Jos ei, on joku vika päällä. Ymmärsinkö ton ohjeen nyt oikein?
Ihan oikein ymmärsit, mä vaan en jaksanu suomentaa.
Jäitä housuun!

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: 960 -91 SRS-valo
« Vastaus #26 : 18.02.2013, 20:29:14 »
Homma kusi siihen. Ei tuu piuhaa siihen. Tosin voi olla että on tullut. Rävellyksiä löytyy
No kun halvalla sai.

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: 960 -91 SRS-valo
« Vastaus #27 : 18.02.2013, 20:31:06 »
Homma kusi siihen. Ei tuu piuhaa siihen. Tosin voi olla että on tullut. Rävellyksiä löytyy
Siis vitospaikkaan ei tullut ollenkaan piuhoja? Mielenkiintoista...
Jäitä housuun!

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: 960 -91 SRS-valo
« Vastaus #28 : 18.02.2013, 20:33:29 »
Siis vitospaikkaan ei tullut ollenkaan piuhoja? Mielenkiintoista...
niin. olis ihan jees jos löytäisit minkävärinen siihen kuuluu, en tabletilla jaksais
No kun halvalla sai.

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: 960 -91 SRS-valo
« Vastaus #29 : 18.02.2013, 20:56:57 »
niin. olis ihan jees jos löytäisit minkävärinen siihen kuuluu, en tabletilla jaksais
Harmaa-oranssi tulee ainakin B5-pistokkeeseen noissa missä on se kaksosanen diagnostiikkapömpeli konetilassa.

edit: meinaspa tulla moka, GR on gray eikä green... :D
Jäitä housuun!

 

Carcom Oy  Elekma