0
Etusivu
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hei Vieras!
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Viritys
Kaasarista ruiskuun (B200K -> B200E)
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
1
Siirry alas
Kaasarista ruiskuun (B200K -> B200E)
2 Vastauksia
2275 Lukukerrat
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
pilippa
De Luxe
Viestejä: 21
www.vrcf.fi
Kaasarista ruiskuun (B200K -> B200E)
«
:
17.02.2013, 20:19:36 »
Osaiskohan joku neuvoa helpoimman tavan muuttaa kaasarikone ruiskuksi? Onkohan semmoista vaihtoehtoa ettei tarvitsisi ruiskulle boksia? Auttakkee tyhmää!
Kirjattu
2x Volvo 360 B200K
Volvo 740 B234F
dometic
Grand Luxe
Viestejä: 566
V70 D5 --- 240 B???
Vs: Kaasarista ruiskuun (B200K -> B200E)
«
Vastaus #1 :
17.02.2013, 22:29:52 »
Mekaanisen ruisku ei taida tarvita mitään bokseja? Mekaanisessa on erilainen kansi kuin muissa. Muuta en myt osaa sanoa.
Kirjattu
Vikakoodien lukua Torquella Huittisissa.
pilippa
De Luxe
Viestejä: 21
www.vrcf.fi
Vs: Kaasarista ruiskuun (B200K -> B200E)
«
Vastaus #2 :
17.02.2013, 23:53:29 »
Eli kyse on varmaan K-jet ruiskusta ja kannesta
Kirjattu
2x Volvo 360 B200K
Volvo 740 B234F
Tulostusversio
1
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Viritys
Kaasarista ruiskuun (B200K -> B200E)