Race.fi  Puotilan autokorjaamo

DTA 48 Kannattaako hankkia..

  • 42 Vastauksia
  • 16038 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: DTA 48 Kannattaako hankkia..
« Vastaus #30 : 01.09.2013, 20:42:34 »
Englanti kääntyy niin huonosti etten löydä dead timea noille msd tonnisille?
Erlenmeyerit suuttimille. Ei kai sitä muuten saa selville?

Edit: Huonosti ilmaistu. Siis suuttimet erlenmeyereihin.  :D
« Viimeksi muokattu: 01.09.2013, 21:07:02 kirjoittanut järviin »

Poissa krisse k

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 9
  • www.vrcf.fi
Vs: DTA 48 Kannattaako hankkia..
« Vastaus #31 : 01.09.2013, 21:13:37 »
Menis liian labrahommiksi  :)

Poissa krisse k

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 9
  • www.vrcf.fi
Vs: DTA 48 Kannattaako hankkia..
« Vastaus #32 : 03.09.2013, 17:34:49 »
Vaihdoin Siemes dekan 630 suuttimet ja alkoi säätäminen helpottua. Tyhjäkäynnilläkin pystyy säätään sammumatta ja rykimättä.

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7976
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: DTA 48 Kannattaako hankkia..
« Vastaus #33 : 03.09.2013, 17:45:55 »
Tuossa mun kesäautossa on 440 cc suuttimet ja käy todella nätisti joutokäynniltä alkaen. Isommalla kuormalla toiset 440 cc tulee mukaan ja tuota ei ajossa huomaa.

Poissa mise

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 30
  • www.vrcf.fi
Vs: DTA 48 Kannattaako hankkia..
« Vastaus #34 : 06.09.2013, 21:45:17 »
Just heitin omat EV14 2000cc 500 euron suuttimet roskiin kun eivät toimi. Taitaa olla ihan fifty-sixty toimiiko.

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2398
  • www.vrcf.fi
Vs: DTA 48 Kannattaako hankkia..
« Vastaus #35 : 06.09.2013, 22:19:14 »
Just heitin omat EV14 2000cc 500 euron suuttimet roskiin kun eivät toimi. Taitaa olla ihan fifty-sixty toimiiko.

MISE!!

Olik ne Boschit?
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1798
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: DTA 48 Kannattaako hankkia..
« Vastaus #36 : 06.09.2013, 22:25:08 »
Oon kuullu legendaa, että +2000cc EV14 on ollut ongelmia..

Poissa mise

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 30
  • www.vrcf.fi
Vs: DTA 48 Kannattaako hankkia..
« Vastaus #37 : 06.09.2013, 22:30:02 »

Joo boschit! Viime vuoden toimi jotenkin refuelilla, tänä vuonna ei lainkaan. Enkä ole ainoa jolla on ollu ongelmia.
Menee yht‘äkkiä laihalle ja pahimmillaan kone on poks. Kakstonniset ja 1700 cc on kaasusuuttimia eikä niitäsuositella nesteelle, eikä niillä ole takuuta jos käyttää E85 tai bensalla. Älkää ostako! 
« Viimeksi muokattu: 06.09.2013, 22:31:45 kirjoittanut mise »

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: DTA 48 Kannattaako hankkia..
« Vastaus #38 : 15.10.2015, 20:37:14 »
Olisi kaverilla tuollainen DTA P8 Pro joutilaana ja tekisi mieli kokeilla turbo vinokoneen kaveriksi.
Onko kokemuksia täällä tuosta P8:sta?

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6384
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: DTA 48 Kannattaako hankkia..
« Vastaus #39 : 16.10.2015, 06:37:45 »
Mulla on Pyhimyksessä tuollainen ja ei ole pahaa sanottavaa. Toimii loistavasti ja säätäminen mielestäni varsin yksinkertaista.

Vanhahan tuo toki jo on, eikä ole nykypäivän hienoja ominaisuuksia, mutta aikanaan tuo on ollut parasta mitä rahalla on saanut.

Vaatii tietokoneesta sarjaportin, tai sitten sellaisen adapterin.

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: DTA 48 Kannattaako hankkia..
« Vastaus #40 : 16.10.2015, 08:14:13 »
Ymmärsin että tuo on tuosta 48 mallista hieman parempi versio. Onkohan noissa eri firmware versioiden ominaisuuksissa eroja?

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6384
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: DTA 48 Kannattaako hankkia..
« Vastaus #41 : 16.10.2015, 08:29:55 »
Aika paljon parempi mitä 48, mutta onko kaikille ominaisuuksille tarvetta vinokoneessa ja vanhassa takavetovolvossa, niin se onkin sitten jo eri juttu :) Tuhonhan saa vaikka luistoneston, sähköisen kaasulpän ym. nykypäivän hömpötyksiä.

Parasta tuossa, kuten kaikissa muissakin kalliimmissa bokseissa on luotettavuus. Ei tarvii murehtia koodien lataamisista, tulppien aiheuttamista häiriöistä, eikä liioin tehdä sitä sun tätä säätöä ja hyppylankaa, jotta saa kampuran triggerin toimimaan. (anteeksi vaan kaikille Megamiehille)

En tiedä mitä eroja on eri versioiden välillä.

Poissa ImportTuning

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 389
  • BBS & OZ Only
Vs: DTA 48 Kannattaako hankkia..
« Vastaus #42 : 16.10.2015, 09:05:01 »
Parasta tuossa, kuten kaikissa muissakin kalliimmissa bokseissa on luotettavuus. Ei tarvii murehtia koodien lataamisista, tulppien aiheuttamista häiriöistä, eikä liioin tehdä sitä sun tätä säätöä ja hyppylankaa, jotta saa kampuran triggerin toimimaan. (anteeksi vaan kaikille Megamiehille)

Tässä täysin tiivistettynä tuo tärkein ainakin itselleni, ja yleensä noissa kaupallisissa on jonkulainen tuki valmistajalta ja siellä osataan varmasti auttaa.
Itellä meni kans hermot megaan ja vaihtoehtoina oli dta ja toisena link, tällä kertaa päädyin sitten kuitenkin linkkiin, mutta 100% varmasti tulet olemaan tyytyväinen jos tuon dtan hankit.
T-GUL 740R B284T+gs6-53dz, Volvo S40 Racecar, Golf mk2 GTI 16v, Käyttökulkine Volvo S60R AWD, Manual -04
Low is a lifestyle :D
Power was the only question, with the answer being ‘all the power you can get’.

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy