Kuskin puoli on todella vittumainen laittaa paikoilleen, vänkärin puoli mielestäni mahdoton kojelautaa purkamatta ja moottorin pää helppo. Tai no, voisi se vänkärin puoli periaatteessa onnistua hanskalokeron pelkästään irrottamalla, mutta melko kamalaa työtä silti. Ensimmäisenä kannattaa tarkastaa, että onko se nyt oikeasti sieltä vaijerilenkin päästä irronnut vai moottorin akselista, jos et ole jo tarkemmin tutkinut.
Seuraavaksi ennen mitään muita toimenpiteitä tulee selvittää syy vaijerin pomppaamiseen pois rissapyörältä. Itsellä oli kuskin puolen akseli leikannut kiinni, mistä syystä ampui vaijerin pois päältä. Akselin tulee liikkua sulasta kiinni pitäen kevyesti.
Itse sille vaijerille on tangon päässä kiristysmutteri, jonka kiristäminen on melkoisen ilkeä homma, mutta onnistuu kyllä. Sitä en edes osaa kuvailla, että miten sen tangon+vaijerin kuuluu paikoilleen mennä, sen tajuaa kyllä aikansa ihmeteltyään.
Ja koneiston kanssa härvätessä sitten ehdottomasti pyyhkijänmoottori virrattomaksi: joko akulta asti johto auki tai sitten se moottorin persiissä oleva liitin. Siinä moottorissa on niin paljon voimaa, että jos sormet jäävät johonkin väliin ja moottori pyörähtää, niin pahaa jälkeä tulee.