Carcom Oy  Elekma

B200E sahaamalla käyntiin

  • 5 Vastauksia
  • 2479 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Zebe

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2215
    • Lisää kuvia laitteista instagramista.
B200E sahaamalla käyntiin
« : 02.03.2013, 10:22:11 »
En löytänyt tästä aihetta, niin kyselläämpäs..

Osaako joku sanoa mikä voisi vaikuttaa kun b200e ei lähe käyntiin kylmänä kun vasta sahaamisen jälkeen (n. 30sek) Aivan sama onko ollut tallissa vai pihalla yön yli. Onko bensalinjastossa jossakin kohtaa takaiskuventtiili? Voisi olla että laskee bensat takaisin tankkiin?
Amazon 122Sport 4d '67 2009->, 740GL '91 2018->, PV544 Sport  '64 2017->

Paikalla 240

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1282
  • www.vrcf.fi
Vs: B200E sahaamalla käyntiin
« Vastaus #1 : 02.03.2013, 11:19:08 »
Paineenvaraaja on siinä bensapumpun vieressä.

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2398
  • www.vrcf.fi
Vs: B200E sahaamalla käyntiin
« Vastaus #2 : 02.03.2013, 11:49:31 »
Oliko tämä se joka mystisesti poltti bensapumpun sulaketta?

Sitten kannattaa selvittää itselle miten K-Jet toimii sekä miten se toimii 200-sarjan Volvossa. Netistä löytyy VARMASTI Volvon korjaamokäsikirjat jossa asia on kerrottu kädestä pitäen.
« Viimeksi muokattu: 02.03.2013, 11:53:18 kirjoittanut The_OttoB »
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa Zebe

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2215
    • Lisää kuvia laitteista instagramista.
Vs: B200E sahaamalla käyntiin
« Vastaus #3 : 02.03.2013, 12:35:19 »
bensapumpun sulake paloi sen takia että tankin pumppu oli oikkarissa, se on nyt vaihettu uuteen. K-jetin toiminnan tiedän mutta tuo takaiskuventtiili tai paineenvaraajasta ei ollut oikeen tietoa.
Amazon 122Sport 4d '67 2009->, 740GL '91 2018->, PV544 Sport  '64 2017->

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2398
  • www.vrcf.fi
Vs: B200E sahaamalla käyntiin
« Vastaus #4 : 02.03.2013, 16:09:49 »
http://www.k-jet.org/documents/greenbooks/

Tuolla on 200 otsikon alla K-Jetin ohjeet ja vianetsintä. Englanniksi K-Jet on CI-System. Sitten tarvitset 6 bar painemittarin, T-haaran ja sulkuventtiilin jotta voit tehdä painetestit. Painetesteillä selviää kyllä mikä siinä mättää. Lisäksi kannattaa mitata painepumpun ottama virta. Paine nousee ehjällä pumpulla kyllä aika nopeasti, huomattavasti alla 30 s.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa tommi m

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 548
  • www.vrcf.fi
Vs: B200E sahaamalla käyntiin
« Vastaus #5 : 02.03.2013, 18:52:23 »
bensapumppu pörisee startatessa, ja ruiskuttaako starttisuutin?

 

Futurez  Kulkukoira