0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Joissain citikoissakin oli jarrulaikat vetarin sisäpäässä. Kuinkahan murros kestää tuon lisääntyneen kiertokuorman hätäjarrutuksessa ? Eikai tuolla jarrujen "sisäänvedolla" ole haettu kuin jousittamattoman massan keventämistä
Ja samassa autossa laajakulmat nivelet vetoakseleissa. Sekä hydraulikkalla toimivat adaptiiviset ajovalot. Tämä siis 70 luvun alussa.
Miten muistissa olisi kuva citikan jarrujenkin olleen jossain mallissa hydrauliikan perässä?
Kaikissa, joissa on tuo kaasu/nestejousitus. Ohjaustehostinkin on vielä samoissa letkuissa...
Poislukien C5 jossa on käsittääkseni ns. normaalit jarrut.
V6:sesta tuli mieleen ettei taida kovin montaa semmoista olla toteutettu sillä optimaalisella kulmalla että käy tasapainosesti. Alfaromeohan on kehittänyt omaansa aika pitkälle, ja koneessahan ei tasapainoakseleita ole.