KL-varaosat  Race.fi

M47 kolmonen katos, nyt kuvia viasta

  • 20 Vastauksia
  • 5448 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MattiK

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 497
  • www.vrcf.fi
Vs: M47 kolmonen katos, sisukset vaihtoo vai koko loota
« Vastaus #15 : 28.03.2013, 07:21:08 »
Mun tietääkseni dieseliä ei ole koskaan m45:llä saanut.. Tai jos on niin vaan D20 koneella.
On ollut käytössä kaksi  244-80 DL:ää  M45 laatikolla ja D24 koneella.

Poissa Jule

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1915
  • 264GLE + 245GL + B10M
Vs: M47 kolmonen katos, sisukset vaihtoo vai koko loota
« Vastaus #16 : 29.03.2013, 15:32:04 »
On ollut käytössä kaksi  244-80 DL:ää  M45 laatikolla ja D24 koneella.

No hyvä sitten.. Mutta tuskinpa se kartaani silti käy, eikös tämä ollut seiskassa?

Poissa volotes

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 164
  • www.vrcf.fi
Vs: M47 kolmonen katos, sisukset vaihtoo vai koko loota
« Vastaus #17 : 01.09.2013, 18:13:15 »
Nyt kun palataan asiaan ja mulla on ollu mahdollisuus perehtyä m47 ja m45 vaihteistoihin, niin epäilen että m45 ei ole sen kestävempi kun m47 kään. Kun siinähän on päädyt yhtä kaukana toisistaan kun nelivaihteisessakin. Toisin sanoen akseleiden laakerointi eli tukipiste on kummassakin sama. Kovavitosessa on vain vitosvaihde omana yksikkönään laatikon takaseinän ulkopuolella, kas näin[/img][/img][/img][/img]
Tässä seuraukset mm,liiasta voimasta[/img][/img]     [/img][/img]     [/img][/img]

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: M47 kolmonen katos, nyt kuvia viasta
« Vastaus #18 : 01.09.2013, 18:21:34 »
Hämmennetään vähän.

Onko valurautaisella vaihteiston kotelolla tehonkestoeroa aluvaluiseen?
Näitä valurautaisiahan on joissain M45 ja M46 askeissa.

Poissa volotes

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 164
  • www.vrcf.fi
Vs: M47 kolmonen katos, nyt kuvia viasta
« Vastaus #19 : 01.09.2013, 18:27:27 »
Jep, autossani on nyt valurautakuorilla oleva m45, veikkaan että valurautaloota on parempi kun se on kovempaa ainetta eikä "anna periksi"

Poissa Justus

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2500
  • C70 T5, XC70 OR 2,5T, V70 Classic 2,4 & 960 B6304
Vs: M47 kolmonen katos, nyt kuvia viasta
« Vastaus #20 : 02.09.2013, 22:49:15 »
Kyl toi M47 on ihan lutku valukoppaseen M45:een verrattuna. Eikä tuo M47 ylivaihdeyksikkö vaikuta ollenkaan kestävältä.
M47 pidetään tunnetusti näistä kolmesta M45, M46, ja M47 heikoimpana.

http://www.brickboard.com/RWD/index.htm?id=1397225&msg=

Niin juu ja M47 MK1 on vielä heikompi kuin MKII.
Tossa on juttua, että MK1 olis valurautaa, mutta mulla oli kolme sellaista alumiinikoppaista.
http://www.turbobricks.org/forums/showthread.php?t=27119
« Viimeksi muokattu: 02.09.2013, 23:03:48 kirjoittanut Justus »

 

Autoracing  KL-varaosat