Kyllä se läppäkotelo samaa väylää on, saattaa vain hämätä se, miten kytkentäkaaviossa on se on piirretty, mikäli ei tiedä, miten se väylä on rakennettu.
Tuon ikäisessä on muistaakseni väylän toinen päätevastuksista läppäkotelossa ja olisiko toinen ollut sitten jarrujen yksikössä
eli jarrujen yksikön ja läppäkotelon välillä olevat johdot voi kuvitella olevan täysin suorilla johdoilla toisiinsa kytketyt ja jokainen muu yksikkö on kytketty näiden johtojen rinnalle, myös se moottoriohjainlaite, väyläjohdot vain heittävät lenkin siellä moottoriyksikön piirilevyllä ja siellä on moottoriyksikkö kytketty rinnalle.
Käytännössä myös läppäkotelo ja jarrujen yksikkö on kytketty siihen väyläjohtoihin rinnalle..
Oikeastihan väylä on vain kaksi johtoja, jotka on kytketty yhteen molemmista päistä 120ohm vastuksien kautta, sinne ohjainlaitteet sitten nakuttaa viestejään.
Tossahan löyty myös havainnollistava kuva rakenteesta, jonka avulla voi tuota väylää miettiä ja sen jälkeen, kun sen ymmärtää, niin myös mitata sitä, että missä vika

Kuvassa siis nuo SG1, 2 ja n on ohjausyksiköitä, jotka on liitetty sinne väylään, kuvan 120ohm vastukset voisivat olla vaikka siellä konetilassa näkyvillä, mutta se syystä tai toisesta on ohjausyksiköiden sisällä suojassa, ne yksiköt, joiden sisällä ne vastukset on, on silti kytketty väylään samoin, kuin muutkin yksiköt.