Taas on paljo kerenny tapahtua.
Viimeviikolla perän kiinnitys petti, oli vissiinki jääny ylemmän tukivarren pultti löysälle, aiheutti tämmöistä...

Selvittiin korvakon suoristuksella ja taas kovaa ajoa.
Kaupasta sattu silmään mukavan kokonen painemittari miinusasteikolla ja sehän oli saatava. 1,6bar tuo näkyy antavan.

Posti toi viimein pitkään odotetun räikkälukon, odottaa asennusta.

Kiitokset Ari E

Sitten kuluvalla viikolla tuli käynnistysongelmia, helkutisti sai sahata lähes joka kerta, usein akun vielä tyhjäksi asti. Kuvittelin että syöttöpumppu jonka tossa muutama kuukausi sitten vaihdoin vuotaessaan laskisi ilmaa järjestelmään ja sen takia ois niin huono lähtemään, mut ei. Perjantai-ilta, koko lauantai ja näköjään sunnuntaiaamukin meni tässä tutkaillessa ja imuvuodoksihan tuo taisi paljastua. Vaihdoin nyt sitten vakio syöttöpumpun takaisin kun tuo viriviripumppu oli tarkoituskin viedä pajalle stefojen vaihtoon ja säätöön kun vähän rytkyttää jne. Syöttöäkin olisi vielä kiva saada lisää.
Ei oikeen selvinny vieläkään mistä tuo ilmaa saa sisäänsä, pitää kai uusia koko linja tankilta suodattimelle letkulla. Vähän aikaa kun antaa seisoa niin taas saa helvetisti sahata. Lisäsin nyt suodattimen ja syöttöpumpun väliin LEIKKUUPUIMURIN sähköisen siirtopumpun

vähän jeesimään käynnistyksessä auton omaa mekaanista siirtopumppua. Tuntuu auttavan.
Pumppu pääsi taas testipenkkiin pyöriteltäväksi ennenkuin tuo imuvuoto selkisi...




Vielä lopuksi talvinen fiilistelykuva kun on kerrankin pesty.
