morjens!
olisi tollane vuoden 1984 240 b200k koneella oleva tossa työn alla ja tarkoituksena ois laitaa tollasesta farkku 740 turboriisseli mylly nokalle.

muuten olis suunnitelmat aikas lailla valmiina mutta kysymys kuuluukin että onko diisseli ja bensakoneiden laatikoissa muuta eroo ku kytkin koppa ? tossa diisselissä ois jatkeena tällä hetkellä m46 ja autossa ois paikoillaa m47 nii se olis tarkotus laittaa sinne sitten

teho tavotteita ei sinänsä ole mutta jos sitä vähä pirteemmäks sais ku tota 200k moottoria nii ois jees

peräksi tulee 3.73 näin aluksi kokeiluu mutta jossei oo mieleinen nii testiin menee 3.9
sitten saa kertoa iha rohkeesti että mitä kannattaa ottaa huomioon katsastusta ajatellen, teho raja, pitääkö penkittää ? ja mitä näitä muita ongelmia ny sitte tässä tuleekaan eteen..
alusta on tällä hetkellä mallia vakio ja siihen tulee muutoksia ja tosta 740 farkun alustasta hyödynnetään osia jos vain mahollista ku siinä ois uudet tolpat edessä ja takana iskarit ja jouset vaihdettu
jarrut myös vaihtuu isompiin jäähdytettyihin tosta 740stä.
ulkonäkö:
tällä hetkellä tallissa odottaa maalausta pohjatyöt melkein valmiina enää repsikan takaovi jäljellä joka pitäs huomenna hitsata että tiistaina saa värin pintaan, ja väriksi tulee valkonen.
takana on kokopunaset valot paitsi peruustus valot on kirkkaat.
kaikki kromi listat on maalattu mustaksi, autosta ei löydy enään kromia muutakun lukkopesistä.
vanteiksi on tulossa 16 tuumase aluvanteet jokka on jostai foortista peräsin, 7tuumaa leveyttä ja et 50. spacerit taakset 50mm ja eteen 30 nii on aika passelilla kohtaa mun makuun

vanteet vaihtuu ku raha rupee kasvaan puussa

ja madallusta madallusta ..
rupeen tähä kirjoitteleen aina kun tässä joudan ja kuvia koitan mahdollisimman paljon ottaa työvaiheista.
kuvia ei tällä hetkellä ole kuin yksi huono mutta laitetaa se ny tähä si

ja kyseinen autohan on toi takana näkyvä :hello: