Alkuperäisten jälkiasennus ei mielestäni onnistu, menis ainakin CEM vaihtoon, taka- ja etuakselille anturit ja xenoneille oma ohjainyksikkö (HCM). Jos onnistuu, niin tulee aika järkyttävän kalliiksi.
Paljon helpommalla ja halvemmalla jälkiasennussarja vaan kiinni...
Jälkiasennussarja vaan näyttää pöllöltä jälkiasennussarjalta

.
Mun mielestä tuon alkuperäisen xenonin saa kohtuullisella vaivalla halogeenin tilalle. Alkuperäisen xenonvalaisimen liittimessä on 1mm korkealla fontilla numerointi. Nastaan 3 tulee molemmissa +12V puolivaloille. Se näyttää tulevan suoraan CEM:lta, joten pieni varovaisuus on paikallaan. Liitin 4 on Xenonissa maadoitus puolivalolle. Liitin 10 on maadoitus kaukovalolle, mutta halogeneissa tuo on yhteinen puoli ja kaukovaloille liittimellä 10. Liitin 9 on molemmissa kaukovalon +12V.
Ongelmia tulee lähinnä pienemmästä virrankulutuksesta, joten ilmoitetaan varmaan palanutta polttimoa ilman ylimääräistä vastusta. Toiseksi xenoneissa on se automaattinen korkeudensäätö askelmoottorilla (nastoihin 7,8,11,12), mutta halogeneissa taitaa olla perinteinen manuaalisäätö (nastat 7,8,12). En ole tarkkaan ihmetellyt, mutta itse säätömoottori saattaisi olla mekaanisesti sopiva halogeenivalaisimista. Tuosta ei nyt mitään automaattisäätöä tule, mutta toimisi täsmälleen samoin, kuten ennenkin.
Auton tietokoneiden mielestä siis olisi halogenivalot kuten ennenkin, mutta lookki olisi puhtaasti xenon-valollisten

. Katselen myöhemmin tarkemmin, mutta äärivalot ja vilkut näyttäis olevan samanlaisesti kytkettyjä. Varjostimen solenoidi tulee nastasta 5, ja se kytketään kytkiksen mukaan valaisimen ulkopuolella kaukovaloihin +12V eli nastaan 9. Kytkentäkaavio kannattaa printata ennen tuunausta kun näiden kiireessä kirjoitettujen numeroiden kanssa saattoi tulla virheitä.