Vähän jos viittii soveltaa, niin sinne käy varmasti ihan mikä tahansa monipisteruiskun pumppu, esim. biltemastakin saa 50e nurkilla bosch kopioita. Kriteerit on että jaksaa tuottaa about 100L/h bensaa ja 3bar painetta. Tästä selviää lähes kaikkien euroautojen pumput, paitsi Mono-jetronic pumput (jaksavat tuottaa vaan 1bar).
Eli selkokielellä, sinne käy sovittaa ihan normi bosch ruiskupumppu joka löytyy Bosch LH jetronicista ja motronicin kaverina. Bensanpainesäädin moottorin polttoainekiskossa pitää oikeasta bensapaineesta huolen.
Itse korvasin bilteman pumpulla Nissan Almera 2000 mallisen pumpun, uusi olisi maksanut 600e nissanilla, biltemasta 40e ja toimii vielä vuosia ja kymmeniätuhansia kilometrejäkin myöhemmin.
Ruiskupumppuja on 2 mallisia, tankin sisäisiä ja ulkoisia, loput erot ovat paineen ja polttoainemäärän siirtokyvyssä. Tänä päivänä kaikki ovat tankin sisäisiä. 90-luvun keskipuolelle asti käytettiin pääasiassa tankin ulkopuolisia painepumppuja (3bar), ja tankissa siirtopumppua (alle 0,5bar) jotka siirsivät polttoainetta tankista painepumpulle.
Nykyään kaikki pumput ovat tankin sisäisiä malleja, eli tekevät molempien pumppujen homman.
Nii juu, reginassa tuntuisi olevan tankin sisäinen pumppu, aivan kuten ainakin 900 sarjan volvoissa 1995-1998, eli tällainen pumppu käy mitä varmiten sinne tilalle. Otat pumpun malliksi mukaan (tankista veke) ja käyt vaikka biltemassa hakemassa mahdollisimman samankaltaisen.

Regina moottorit kun eivät ole turboja, niin paineentuottokyvyksi riittää 3bar (turbokoneessa ahtopaine korotaa vielä vaatimusta), eli mikä tahansa vaparikoneen pumppu käy.
Motonetistä oikea numero sinulle on 28-1724. Vantaalla löytyy 1kpl, ja saavat varmasti tilaamalla.
Biltemasta käy mikä tahansa mahdollisimman lähelle samannäköinen pumppu.
Näissä ei siis ole mitään "magiaa" vaikka sinne menee 2 sähköjohtoa, se on vain sähköinen pumppu, johon johdetaan sähköä, ja sisään se ilmee bensaa ja suoltaa paineella ulos moottorille menevään letkuun, aivan kuten mekaaninen kaasarikoneen pumppukin.
