No niin, taitaapa syy hahmottua miksi auto ei toimi toivotulla tavalla. Ei taida olla vakioturbo tässä paikoillaan..... Näin kuvan gt2052v turbosta ja eihän se nyt sitten ole samannäköinen

Tuossa on turbon päällä se hukkaportti ja kello,josta letkua kokeilin irrallaan. Siihen näkyy tulevan siis suora ahtopaine kompressorikotelosta. On siinnä sitten se siipien säätökellokin keskellä alapuolella,johon tulee letku startin yläpuolelta olevasta säätimestä. Mihinkähän viritykseen sitä on näppinsä iskeny,eipä myyjä kertonu tuosta,liekö tiennyt itekkään

Yritin löytää mallin kyseiselle mutkalle,merkiltään siis on garret,mutta tyyppiä en päässyt näkemään. Mikähän voisi olla malliltaan. Onkohan tuolla yritetty hakea lisätehoa ja voisiko tuohon hukkiskellolle virittää jonkun rajapaineventtiilin johonkin 1.5 baariin,voisiko tuo bsr:n ohjelma toimia tuolloin ?