Kulkukoira  Proturbo

960 -95 tankin tyhjennys

  • 5 Vastauksia
  • 2173 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Spoileri

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 464
960 -95 tankin tyhjennys
« : 29.03.2013, 19:31:04 »
Joskus pikahuollon puolelta utelin, mutta eipä tuohon kukaan tainnu kantaa ottaa. Tankki puolillaan kohta parivuotiasta ysikasia ja viime syksynä tais jo vedättäessä vähän rapistella. Että veikatkaas miten tuosta sais helpoiten tankin tyhjäks, meniskö sinne edes teoriassa letkua sisään täyttöputken kautta?
Mercedes-Benz 190E 2.6 -89, Mercedes-Dents 190E 2.0 -83, 960 3.0 -95 "Silver Sand", 244GL B23E -75 "Andes Copper", Toyota AE86 r.F & KP62 r.SS, Välikotelo -78, BSA A65 Thunderbolt 650 -71, Triumph Spitfire 1500 -79 "Vermillion Red"

Loose Unsoldered Connections And Splices

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8112
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 960 -95 tankin tyhjennys
« Vastaus #1 : 29.03.2013, 20:45:17 »
Bensalinja auki konehuoneesta, letku päälle ja suoraa virtaa sulakkeen kantaan.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   850 -94 D5 AWD   860 -96 2.9   965 -95
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Spoileri

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 464
Vs: 960 -95 tankin tyhjennys
« Vastaus #2 : 30.03.2013, 15:05:14 »
Muuten onnistuskohan, jos ottais suutinkiskon mittausventtiilistä sielun irti ja tyrkkäis siihen letkun. Eiks toi pumpun virta hoituis paremmin releeltä jollai hyppylangalla?
Mercedes-Benz 190E 2.6 -89, Mercedes-Dents 190E 2.0 -83, 960 3.0 -95 "Silver Sand", 244GL B23E -75 "Andes Copper", Toyota AE86 r.F & KP62 r.SS, Välikotelo -78, BSA A65 Thunderbolt 650 -71, Triumph Spitfire 1500 -79 "Vermillion Red"

Loose Unsoldered Connections And Splices

Poissa Spoileri

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 464
Vs: 960 -95 tankin tyhjennys
« Vastaus #3 : 07.04.2013, 18:51:42 »
Kumpikos linja siellä konehuoneen päässä muuten on tulolinja ja mitä luulette, jos tökkäis piuhan releenkantaan 30->87? Kuulostaa joutavilta kysymyksiltä, mut ei tuo yrityksen ja erehdyksen kautta setviminen oikein innosta tän koslan kanssa.
Mercedes-Benz 190E 2.6 -89, Mercedes-Dents 190E 2.0 -83, 960 3.0 -95 "Silver Sand", 244GL B23E -75 "Andes Copper", Toyota AE86 r.F & KP62 r.SS, Välikotelo -78, BSA A65 Thunderbolt 650 -71, Triumph Spitfire 1500 -79 "Vermillion Red"

Loose Unsoldered Connections And Splices

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8112
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 960 -95 tankin tyhjennys
« Vastaus #4 : 07.04.2013, 23:40:55 »
Painelinja on se joka nousee rautaputkella jarrutehostimen vierestä ylös ja jatkuu koneelle kovamuovisena letkuna. Siitä liitos auki(kunnon kiintoavaimet tähän hommaan, saattaa olla tiukassa), siirtää putkessa olevaa mutteria taaksepäin ja työntää sopivan letkun putken päälle. Ja joo 30 -> 87 vaan johto.
« Viimeksi muokattu: 07.04.2013, 23:42:47 kirjoittanut Lankku »
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   850 -94 D5 AWD   860 -96 2.9   965 -95
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Spoileri

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 464
Vs: 960 -95 tankin tyhjennys
« Vastaus #5 : 08.04.2013, 17:26:47 »
Oukei, kiitokset.  -H-
Mercedes-Benz 190E 2.6 -89, Mercedes-Dents 190E 2.0 -83, 960 3.0 -95 "Silver Sand", 244GL B23E -75 "Andes Copper", Toyota AE86 r.F & KP62 r.SS, Välikotelo -78, BSA A65 Thunderbolt 650 -71, Triumph Spitfire 1500 -79 "Vermillion Red"

Loose Unsoldered Connections And Splices

 

Samppasport  Futurez